Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Toidureklaam ilmus esiküljel esmakordselt

    Selle aasta algusest alates on kõikidel Eesti Päevalehe esikaantel ilmunud Kalevi ja Tere tootereklaamid. Eile kampaania märgatavusest vahekokkuvõtte teinud TNS EMORi uuringu kohaselt on üle poole Eesti Päevalehe lugejatest reklaame märganud ja need läksid kõige enam korda 35-50aastastele kõrgharidusega inimestele.
    Kampaania tellisid Kalev ja Tere koos. Kalev Chocolate Factory turundusdirektori Alar Pinki sõnul on kampaania eesmärk Kalevi kaubamärgi tuntuse hoidmine ja toodete läbimüügile kaasa aitamine.
    Eesti Päevaleht valiti kanaliks seetõttu, et ainsana iga päev ilmuvatest üleriigilistest päevalehtedest müüb leht esikaant ja pinnad broneeriti poole aasta eest.
    Kui kaua kampaania veel kestab, ei soovinud Pink öelda. "Veebruarikuus võite neid reklaame veel kohata," lisas ta. Kui palju kampaania müüki on aidanud suurendada, ei osanud Pink öelda.
    Tere juhatuse liige Siret Liivamägi kinnitas, et tegemist on osaga imagokampaaniast, et tutvustada Tere kaubamärki kandvaid tooteid. "Tere taotlus on teha midagi teistmoodi," oli Liivamägi rõõmus, et kampaania on kirgi üles kütnud.
    Mõju müüginumbritele ei osanud Liivamägi hinnata, küll täideti jaanuaris kõik eelarved. Tere reklaamid teostanud reklaamiagentuuri Tank partneri Joel Volkovi sõnul on tegemist tootekampaaniaga, kus iga päev uut toodet ja maitset tutvustatakse. "Oleme saanud tohutult palju head tagasisidet, inimesed koguvad esikaasi ja arutlevad nende sõnumite üle," on Volkov veendunud, et hea naljasoonega inimestele kampaania meeldib. Reklaamides ilmuvad laused mõtlesid välja Tere ja Tank koos.
    Tallinna Ülikooli reklaami ja imagoloogia osakonna juhataja Tiina Hiobi sõnul ei ole tavapärane, et toidu- ja esmatarbekaupu esikaanel reklaamitakse. Samamoodi ei ole harjumuspärane, et ühe kampaania sõnumite sisu ja eesmärgid on nii ebaselged. "Tegemist on reklaamiabsurdiga. Turunduslikust aspektist tundub, et rahaga ei ole heaperemehelikult ringi käidud," lisas Hiob. "Sõnumi kontseptsioonist ei kuma läbi toote sisu, ja selleks, et kaubamärki lihtsalt näidata, on palju paremaid võimalusi," täiendas Hiob. "Praegu tundub kampaania lihtsalt raha võimu demonstreerimisena."
    Reklaamiagentuuri Kontuur juhi Jane Oblikase sõnul on kahtlemata tegemist omalaadse kampaaniaga, mida pole varem tehtud. Oblikas ei seostaks kampaaniat ei Tere ja Kalevi suuromaniku Oliver Kruuda kriiksuga ega valimistega.
    Eesti Päevalehe juhatuse liikme Mihkel Reinsalu sõnul ei ole nii pikaks ajaks esikaant ostetud vähemalt viimase seitsme aasta jooksul, mil tema on lehes töötanud. Tema sõnul peab reklaam esikaanele sobima ja ei tohiks olla igapäevane tarbijareklaam. Esikaas sobib näiteks autode ja kaubanduskeskuste reklaamimiseks. Ta lisas, et esikaantele käib juba konkurents ja näiteks Eesti Ekspressi esikaas on juba ammu defitsiit.
  • Hetkel kuum
Väikekaupmees: turgu ahistav alkoholiregister peab kaduma!
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Liven kaasab investoritelt võlakirjadega raha
Kinnisvaraarendaja Liven plaanib investoritelt võlakirjadega kaasata 4 miljonit eurot, teatas ettevõte börsile.
Kinnisvaraarendaja Liven plaanib investoritelt võlakirjadega kaasata 4 miljonit eurot, teatas ettevõte börsile.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Väikekaupmees: turgu ahistav alkoholiregister peab kaduma!
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Mitmesaja ettevõtte mentor: proovige teinekord turge, mis pole Läti
Tehnopoli äriarendusjuht ja ingelinvestor Martin Goroško jagab kolme kasvunippi, kuidas ettevõtted võiksid uusi turge võtta ning kasvada.
Tehnopoli äriarendusjuht ja ingelinvestor Martin Goroško jagab kolme kasvunippi, kuidas ettevõtted võiksid uusi turge võtta ning kasvada.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Vilniuse Hero ärimaja katusele tulevad olümpia-väärilised jooksurajad
Kontori valimise üks olulisemaid kriteeriumeid on hea asukoht linna keskuses. Nii arvavad ka 68% Realco UAB kinnisvaraarendajate poolt küsitletud äriinimestest. Kontoritöötajate heaolu seisukohalt on aga olulised mugav töökoht (70%), optimaalne sisekliima (64%) ja loomulik päevavalgus (55%). Just need ja teised esmaklassilise kontoripinna kriteeriumid on võetud aluseks ka Vilniuse CBD äripiirkonda (Vilnius Central Business District) rajatava Hero ärikeskuse disainimisel.
Kontori valimise üks olulisemaid kriteeriumeid on hea asukoht linna keskuses. Nii arvavad ka 68% Realco UAB kinnisvaraarendajate poolt küsitletud äriinimestest. Kontoritöötajate heaolu seisukohalt on aga olulised mugav töökoht (70%), optimaalne sisekliima (64%) ja loomulik päevavalgus (55%). Just need ja teised esmaklassilise kontoripinna kriteeriumid on võetud aluseks ka Vilniuse CBD äripiirkonda (Vilnius Central Business District) rajatava Hero ärikeskuse disainimisel.
Olavi Lepp: juht töötab hea tuju nimel
Parima juhi konkursi finalist, Swedbank Eesti juht Olavi Lepp ütleb, et ei usu juhtide tekitatud pinge all heade tulemuste tegemisse. “Kui saabud ohkega majja, siis on midagi väga valesti,” ütleb hea tuju kultuuri pooldav tippjuht.
Parima juhi konkursi finalist, Swedbank Eesti juht Olavi Lepp ütleb, et ei usu juhtide tekitatud pinge all heade tulemuste tegemisse. “Kui saabud ohkega majja, siis on midagi väga valesti,” ütleb hea tuju kultuuri pooldav tippjuht.