Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Nissan sõlmib Euroopas Infiniti müüjatega juba lepinguid
Nissan Europe'i asepresident müügi alal Brian Carolin ütles Automotive News Europe'ile, et neil on kaheksateist kuni kakskümmend suurt partnerit ja mõnega on kokkulepped juba olemas, kuid konfidentsiaalsuslepingu kohaselt ei tohi nad nimesid avaldada. Kogu brändi tutvustus peaks Euroopas toimuma 2008. aastal.
Autotootja on kulutanud viissada miljonit eurot, tagamaks seda, et Infiniti oleks Euroopas konkurentsis ja suudaks siin võimutsevate luksusbrändidega võidelda. Investeering on kulunud koostöös Renault'ga V6 diiselmootori väljatöötamisse, Euroopa võrgu ehitamisele ja Infiniti autode interjööride paremaks tegemisele.
Autofirma pole seni avalikustanud oma müügieesmärke Euroopas. Samas on viissada miljonit eurot spetsialistide hinnangul summa, mida investeerides sa arvestad umbes 20 000 auto müümisega aastas.
Nissani tootejuht Carlos Tavares teatas, et firma plaanid on üsna konservatiivsed. Seda ennekõike seepärast, et mitte kiirustada autode tegemisega ja seeläbi kaotada kvaliteeti.
Tavarese teatel maksab Infiniti esinduse käivitamine kaks kuni kolm korda rohkem kui tavalise margi oma.