Aus ülestunnistus

Kristina Traks 04. märts 2008, 00:00

Juustutootja Estover teatas eile möödunud aasta kasumist, mis kasvas 10 korda. Kasumikasvu põhjendus - toodangu hinnatõus. Rabav otsekohesus ettevõtjalt!

Tavaliselt üritatakse toodangu hinna kergitamist tarbijale põhjendada ja pehmendada asjaoludega, mis ettevõtjast ei sõltu. Näiteks kütuse hinna kasvuga, tööjõukulude suurenemisega, piima hinna tõusuga.

Igal juhul olen tänulik, et Estover tuli välja niivõrd ausa ülestunnistusega, sest nüüd tean kindlalt, et selle firma toodang jääb minust poelettidel. Milleks ikka mõttetult üle maksta. Seda enam, et leidub ju Estoveril palju välismaiseid konkurente, kelle pakutav on samaväärne, kuid tunduvalt odavam.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. November 2011, 17:23
Otsi:

Ava täpsem otsing