Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kaubamaja kasum tuli üle LHV ootuste

    Tallinna Kaubamaja kontserni kolmanda kvartali puhaskasum jõudis 7,7 miljoni euroni, ületades sellega 64,3% eelmise aasta võrreldava perioodi kasumit, siis oli see 4,7 miljonit eurot.

    LHV ootab Tallinna Kaubamajale kasumi kasvu 4,7 miljonilt eurolt 6,8 miljonile eurole.
    Kolmandas kvartalis oli kontserni müügitulu 110,3 miljonit eurot, ületades sellega aasta varasemat müügitulu 7,1%. Võrdlusbaasi mõjutas 2010. aasta juunis Tallinnas kehtima hakanud müügimaks, mis kahandas kontserni 2011. aasta 9 kuul müügitulu 1,5 miljoni euro võrra (2010. aasta 9 kuul 0,6 miljoni euro võrra).
    Müügitulu kasvule on kaasa aidanud mitu tegurit. Toidukaupade müügitulu on paisutanud inflatsioon. Tarbijate kindlustunde paranemine ja turistide arvu kasv tänu Tallinna kultuuripealinna staatusele on kaasa toonud moe- ja tööstuskaupade müügitulu kasvu. Turistide arvu kasv on mõjutanud müügitulu eelkõige Tallinna kauplustes. Kaubavaliku parandamine, arvestades klientide hinnatundlikku ja alalhoidlikku tarbimiseelistust, on aidanud vähendada suuri allahindlusi ja sellega kaasnevat marginaali kaotust. Oluliselt parema kasumlikkuse on taganud langusaastatel teravalt fookusesse tõusnud kulude vähendamiseks tehtavate tegevuste jätkamine nii organisatsioonilise töökorralduse parandamise kui partneritega paindlikumate koostöövormide otsimise näol.
    Kaubamajade segmendi kasum oli kolmandas kvartalis 0,5 miljonit eurot, mis oli eelmise aasta vastavast perioodist parem 0,7 miljonit eurot.
    Supermarketite ärisegmendi kolmanda kvartali konsolideeritud maksueelne kasum oli 5,1 miljonit eurot, kasvades aasta varasema perioodiga võrrelduna 1,3 miljoni euro ehk 34,2% võrra.
    Kinnisvara ärisegmendi kvartalikasumiks tuli 1,7 miljonit eurot, mis on eelmise aasta kolmanda kvartali kasumist 3,3% suurem.
    Autokaubandussegmendi kasum oli 0,4 miljonit.
    Jalatsikaubanduse ärisegmendi puhaskahjumiks tuli 0,004 miljonit eurot, kahjum vähenes võrreldes 2010. aasta III kvartaliga 0,2 miljoni euro võrra. Kvartalikahjum on tingitud jalatsiäri sesoonsusest, kuna I ja III kvartalisse jäävad nii ABC kui SHU kettide hooaja lõpumüügid, mil brutomarginaalid on tavapärasest oluliselt madalamad.
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Personalijuht: naised, haarakem ohjad enda kätte!
Naised saavad ka ise mõndagi ära teha, et sooline palgalõhe liiga suureks ei käriseks, kirjutab SEB personali ja koolituse divisjoni direktor Margit Pugal.
Naised saavad ka ise mõndagi ära teha, et sooline palgalõhe liiga suureks ei käriseks, kirjutab SEB personali ja koolituse divisjoni direktor Margit Pugal.
Liven kaasab investoritelt võlakirjadega raha
Kinnisvaraarendaja Liven plaanib investoritelt võlakirjadega kaasata 4 miljonit eurot, teatas ettevõte börsile.
Kinnisvaraarendaja Liven plaanib investoritelt võlakirjadega kaasata 4 miljonit eurot, teatas ettevõte börsile.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Väikekaupmees: turgu ahistav alkoholiregister peab kaduma!
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Alkoholiregister on elav näide sellest, kuidas turumoonutus ei taha kaduda, sest bürokraatia on tugevam kui terve mõistus, kirjutab enam kui 10 aastat käsitööõllepoodi pidanud väikeettevõtja Karmo Tüür.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Mitmesaja ettevõtte mentor: proovige teinekord turge, mis pole Läti
Tehnopoli äriarendusjuht ja ingelinvestor Martin Goroško jagab kolme kasvunippi, kuidas ettevõtted võiksid uusi turge võtta ning kasvada.
Tehnopoli äriarendusjuht ja ingelinvestor Martin Goroško jagab kolme kasvunippi, kuidas ettevõtted võiksid uusi turge võtta ning kasvada.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Vilniuse Hero ärimaja katusele tulevad olümpia-väärilised jooksurajad
Kontori valimise üks olulisemaid kriteeriumeid on hea asukoht linna keskuses. Nii arvavad ka 68% Realco UAB kinnisvaraarendajate poolt küsitletud äriinimestest. Kontoritöötajate heaolu seisukohalt on aga olulised mugav töökoht (70%), optimaalne sisekliima (64%) ja loomulik päevavalgus (55%). Just need ja teised esmaklassilise kontoripinna kriteeriumid on võetud aluseks ka Vilniuse CBD äripiirkonda (Vilnius Central Business District) rajatava Hero ärikeskuse disainimisel.
Kontori valimise üks olulisemaid kriteeriumeid on hea asukoht linna keskuses. Nii arvavad ka 68% Realco UAB kinnisvaraarendajate poolt küsitletud äriinimestest. Kontoritöötajate heaolu seisukohalt on aga olulised mugav töökoht (70%), optimaalne sisekliima (64%) ja loomulik päevavalgus (55%). Just need ja teised esmaklassilise kontoripinna kriteeriumid on võetud aluseks ka Vilniuse CBD äripiirkonda (Vilnius Central Business District) rajatava Hero ärikeskuse disainimisel.
FT: luureteenistused hoiatavad Venemaa sabotaaži eest üle Euroopa
Euroopa luureteenistused on hoiatanud oma riikide valitsusi, et Venemaa kavandab vägivallaga sabotaaži üle Euroopa, liikudes lääneriikide vastu suunatud püsivasse konflikti, vahendab Financial Times.
Euroopa luureteenistused on hoiatanud oma riikide valitsusi, et Venemaa kavandab vägivallaga sabotaaži üle Euroopa, liikudes lääneriikide vastu suunatud püsivasse konflikti, vahendab Financial Times.