Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Digitaalselt tark tarbija võidab

    Meedia- ja meelelahutussektoris kestnud madalseis on pöördunud tõusule. PwC hinnangul kasvab maailma selle tööstuse kogukäive vahemikus 2011-2015 igal aastal keskmiselt 5,7%, ulatudes aastal 2015 1900 miljardi dollarini. Võrreldes masu algusega on kasvuootus oluliselt optimistlikum nii majanduskasvu kui ka digitaal-platvormidele ülemineku tõttu.
    Euroopas kasvavad kõige kiiremini internetireklaam ja -ühendused. 2012. aastal võtab internet ajalehtedelt üle suuruselt teise reklaamikanali koha, jäädes alla veel vaid televisioonile. Meedia- ja meelelahutussektori suuremaid väljakutseid on luua nõudlikule tarbijale lahendusi, mis edastavad universaalset sisu üle mitme platvormi (näiteks teleklipp või e-ajaleht, mis "töötab" nii arvutis, iPad'is kui ka mobiiltelefonides) ning sellega ka reaalselt raha teenida. PwC hinnangul peab eduks digitaalmaailmas suutma vastata kolmele väljakutsele:
    Digitaalsus: ülikiire ning pidevalt kiirenev digitaliseerimine nii sisu, äriprotsesside kui ka tootearenduse osas. Sotsiaalmeedia, mobiilsus ning app'ide plahvatuslik kasv on juba põhjapanevalt mõjutanud näiteks reklaami ja turundust.
    Nõudlus: tarbijad pidevalt ühenduses, võimelised mõjutama suuri kogukondi ning võtma suuremat rolli uute toodete ja teenuste loomises.
    Andmed: digitaliseeritud sisu, veebiühenduse ning sotsiaalmeedia järsk kasv annab ettevõtetele enneolematu võimaluse detailsete ning kontekstiga andmete kaevandamiseks ning analüüsimiseks, ühendamaks tarbijaid, sisu, brände ning innovatsiooni.
    Kuidas tarbijalt raha kätte saada? Võtmeküsimusteks on niisiis pakutava lahenduse vorm ja kvaliteet ning selle eest tasumise mugavus. PwC uuringu järgi on mugavus, kasutuskogemus ning kvaliteet tarbija jaoks pigem eeltingimus. Valikut mõjutavad näiteks võimalus osaleda sisu tootmises ning saada "tavatarbija" ees tasulisi eeliseid.
    Sarnaselt sisutootjate loovuse arengule tulude kasvatamiseks on innovatsioon vältimatu ka reklaamiagentuurides. Nende ülesanne on klientide uuenenud vajaduste täitmine digiteenuste ning platvormide abil, ka sotsiaalvõrgustikes.
    Kulude kokkuhoiu ajastul on järjest olulisem investeerida selgelt mõõdetava tulususega, samal ajal olles ise klientidega otsekontaktis rohkem kui kunagi varem. Uued tasustamismudelid võivad tähendada ka reklaamiandjatega riskide ja hüvede jagamist.
  • Hetkel kuum
Heleri Michalski: tulevik on ülitundlike inimeste päralt, enesekehtestamine tuleb kasuks juba nüüd
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
Kolme ettevõtte aktsiad, millele nähakse kuni 60% hinnakasvu
Citigroupi aktsiaanalüütikud toovad välja kolm aktsiat, millele nähakse kuni 60% suurust tõusupotentsiaali.
Citigroupi aktsiaanalüütikud toovad välja kolm aktsiat, millele nähakse kuni 60% suurust tõusupotentsiaali.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Heleri Michalski: tulevik on ülitundlike inimeste päralt, enesekehtestamine tuleb kasuks juba nüüd
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
Tänasest on meil Eesti Rohetehnoloogia Liit
Äripäeva raadio rohetehnoloogiasaates "Cleantech" räägime värskelt loodud Eesti Rohetehnoloogia Liidust. Liit on loodud, et ühendada, toetada ja esindada rohetehnoloogia ettevõtteid, mis tegelevad keskkonda ja kliimat säästvate toodete, teenuste ja protsesside arendamise, kaubastamise, kasutamise, rahastamise ja muul moel toetamisega.
Äripäeva raadio rohetehnoloogiasaates "Cleantech" räägime värskelt loodud Eesti Rohetehnoloogia Liidust. Liit on loodud, et ühendada, toetada ja esindada rohetehnoloogia ettevõtteid, mis tegelevad keskkonda ja kliimat säästvate toodete, teenuste ja protsesside arendamise, kaubastamise, kasutamise, rahastamise ja muul moel toetamisega.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Raadiohommikus: edukad investeeringud ja tume ravimiäri
Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis räägime nii eluasemeturust, logistika- ja transpordiärist, investeerimisest kui ka ravimiäri pahupoolest.
Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis räägime nii eluasemeturust, logistika- ja transpordiärist, investeerimisest kui ka ravimiäri pahupoolest.
Hagen Bikes jätkab uue omaniku all ja pakub kompensatsiooni
First Northi börsil noteeritud ja pankrotti läinud Hagen Bikesi tootmine jätkub uue omaniku all ja endistele investoritele pakutakse kompensatsiooni ratta soetamisel.
First Northi börsil noteeritud ja pankrotti läinud Hagen Bikesi tootmine jätkub uue omaniku all ja endistele investoritele pakutakse kompensatsiooni ratta soetamisel.