Reede 9. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

LPP kärpis tänavust laienemisplaani

Ken Rohelaan 03. aprill 2014, 17:12

LPP Retail Estonia kavatseb tänavu avada kuus uut kauplust ja laiendada müügipindu 12 800 ruutmeetrini, mis jääb väiksemaks mullu sügisel ettevõtte eelmise juhi Hendrik Passi seatud eesmärgist.

LPP praegune juht Tarmo Põiklik teatas veebruaris kohe pärast uuele kohale saamist, et tänavu plaanib ettevõte suurendada müügipinda 15 200 ruutmeetrini. Viimases majandusaruandes on eesmärk toodud madalamale – 12 800 ruutmeetrit.

"Tõenäoliselt oli tollaste plaanide osaks ka tänaseks realiseerumata jäänud kaubandukeskuste lisandumine," ütles Põiklik.

Mullu investeeris LPP veidi üle miljoni euro seniste kaupluste renoveerimise, sisustuse ja muude seadmete täiendamiseks, lõpetades aasta 20 poe ja 9162 ruutmeetrise jaekaubanduspinnaga.

LPP müügitulu kasvas 2013. aastal 12,5%, 15,16 miljoni euroni. Ettevõtte puhaskasum kasvas 5,1%, 1,57 miljoni euroni.

Võrreldavate kaupluste käive kasvas keskmiselt 8%, mis on kõrgem kasv kui jaekaubandus tervikuna.

Ettevõtte keskmine töötajate arv kasvas mullu 190ni tunamulluselt 164-lt. Kuigi kuu keskmine palgakulu töötaja kohta langes aastases võrdluses veidi üle 3%, ütles Põiklik, et LPP on viimase 12 kuu jooksul kahel korral tõstnud töötajate palki. Samuti on müügipinnaga suurenemisega kasvanud proportsionaalselt klienditeenindajate arv.

LPP suunas 2013. aastal 57% rohkem kulusid reklaami ja turustusse. Põikliku sõnul ei ole turunduskulude kasv tulnud telereklaamidest, vaid vaateakendesse ja e-lahendustesse suuremast panustamisest.

LPP Retail Estonia OÜ esindab Eestis kaubamärke Reserved, Cropptown, House, Mohito ja Sinsay. Ettevõtte omanik on Poola börsifirma LPP Spólka Akcyjna.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
03. April 2014, 17:12
Otsi:

Ava täpsem otsing