Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
EASile hakkas ärapõlatud idee sobima
Peter Kentie lõi kontseptsiooni ESTonishing, sõnamäng liidab Estonia ja astonishing (üllatav).Foto: Martin Lazarev
Kui hiljuti hindas EAS hollandlase ülipopulaarse idee Eesti turundamiseks sobimatuks, siis enam mitte.
Nimelt lõi end Eesti fänniks nimetav Peter Kentie Eestile tasuta turundusplatvormi ESTonishing. Ingliskeelne keelemäng põhineb silbi "est” rõhutamisel ja see viitab rahvusvahelisele riiginimele Estonia ning idee kroon on “ESTonishing”, mis lähtub sõnast "astonishing" (eesti keeles hämmastav, üllatav).
Eile teatas EAS, et on Eesti brändi uuendamiseks ellu kutsunud disainimeeskonna, tänavu aasta lõpuks peaks valmima uus Eesti brändi visuaalne keel.
"Hetkel ootame Peter Kentielt ametlikku kinnitust, et ta on kinkinud kontseptsiooni EASile," selgitab töögrupp vastuses küsimusele, mis saab Kentie kontseptsioonist. "Teema on Eesti Disainimeeskonna briifi sisse kirjutatud ning hetkel näeme seda ühe võimaliku brändi aktiveerimisvahendina." Kontseptsiooni kasutus peaks asjaosaliste sõnul olema kõigile avatud, kuid vastavuses Eesti brändi visuaalsete juhenditega.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.