Idufirma lõi kaupluse, mida esmapilgul näha ei ole. Ka Cleveron valmistub tulevikutrendiks
Foodbiti taga on Gert-Kristjan Rungi, Kristi ja Alar VooglaFoto: Maarit Eerme
Tallinna on lühikese ajaga tekkinud toidupood, mida esmapilgul näha ei ole. Eesti esimese dark store'i kontseptsiooni maaletooja on idufirma FoodBit. Oma pimelaoga on turule tulemas ka Bolt, samuti lõpetas pilootprojekti hiljuti Cleveron.
Comstore Group OÜd, kes on FoodBiti ettevõtmise taga, veab kinnisvara taustaga Alar Voogla koos abikaasa Kristiga. Ettevõtte arengusse on panustanud ka omanikuna GKR Trade'i omanik Gert-Kristjan Rungi, kelle ettevõtte tooteportfellis on maailmas hästi tuntud joogi- ja snäkibrändid, mh Vitamin Well, Barebellsi batoonid, Fruuti smuutid, kirjutab Kaubandus.ee.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.