ORIENT OFFICE AS

Lisa ettevõte Minu Äripäev
voogu ja uudiskirja
ORIENT OFFICE AS

ORIENT OFFICE AS on asutatud 1995. aastal. Ettevõte tegutseb sektoris kaubandus, põhitegevusala on paberi, kirjatarvete, raamatute ja ajakirjandusväljaannete hulgimüük.
Ettevõtte juhid on Allar Gorbunov, Kristo Ruben ja Tiina Reidma. Omanike hulgas on RINEX OÜ, MARCELL OÜ.
ORIENT OFFICE AS teenis 2024 aastal 4,37 miljoni eurose müügitulu juures 229 245 eurot ärikasumit.
Seisuga 24.07.2025 ettevõttel maksuvõlg puudub. Maksudeklaratsioonid on korrektselt esitatud.
Ettevõtte eravõlgade olemasolu, krediidihinnangut ja seda, kas arved tasutakse tähtaegselt, saad kontrollida Infopangast.

Üldinfo ja kontakt

10522366
EE100442681
12.09.1995
25 600 €
Järvevana tee 7b, 10112, Tallinn, Harju maakond, Eesti Vabariik

Esindajad

Ettevõtte tegevjuhtkond, omanikud ja kasusaajad, andmete allikas äriregister.

Omandused

Omandused puuduvad

Ärivõrgustik

  • Tegevjuhtkond
  • Nõukogu liikmed
  • Omanikud
  • Omandused
  • Äriregistri kasusaajad
  • Kuva 2. astme seosed

Tegevusalad

Ettevõtte põhitegevusala ja lisategevusalad koos osakaaluga äriregistrist. Sektori info allikas on Infopank.

ORIENT OFFICE AS ja tema konkurentide tegevuse ning käekäigu kohta saab lugeda Jae- ja hulgimüük, Toidu- ja esmatarbekaupade müük konkurentsiraportist. Vaata raportit Infopangast

Kaubandus
46491 Paberi, kirjatarvete, raamatute ja ajakirjandusväljaannete hulgimüük (69.30%)
46502 Kontorimasinate ja -seadmete hulgimüük (24.66%)
46471 Kodu-, kontori- ja kauplusemööbli, vaipade ja valgustite hulgimüük (6.05%)

Finantsraport

Müügitulu 2024
4,37 mln eurot
Muutus aastaga
+14%

Ärianalüütika

Ettevõtte finantsnäitajad. Andmete allikas on majandusaasta aruanne.
 202420232022202120202019201820172016201520142013
Müügitulu4,37 mln3,82 mln3,19 mln2,66 mln2,43 mln2,15 mln2,08 mln2,37 mln2,39 mln2,26 mln
Ärikasum229 245105 31139 669112 499153 54234 541−11 20516 23316 51613 517
Töötajad1011111081112131615
Varad914 198799 573740 894578 111486 643516 086481 960515 984500 390464 958
Kokku omakapital266 381193 903228 842248 672199 842121 98091 219102 23297 19984 970
Ärirentaablus %531462-1111
Tööjõukulud360 928379 337344 200360 591296 497281 435274 772290 256320 205310 365
Keskmine kuutöötasu2 2482 1481 9492 2462 3081 5931 4261 3911 2461 289
Käibevara810 888715 162688 820543 031462 593503 859461 233483 754471 518428 289
Põhivara103 31084 41152 07435 08024 05012 22720 72732 23028 87236 669
Kohustused647 817605 670512 052329 439286 801394 106390 741413 752403 191379 988
Kasum enne tulumaksustamist228 786104 33439 310112 109153 40034 512−11 01316 28315 97912 931
Dividendid26 6000

Müügitulu jaotus tegevusalade lõikes

TegevusalaEMTAK koodMüügitulu €Müügitulu %Peamine tegevusala
Paberi, kirjatarvete, raamatute ja ajakirjandusväljaannete hulgimüük464913,03 mln69Jah
Kontorimasinate ja -seadmete hulgimüük465021,08 mln25Ei
Kodu-, kontori- ja kauplusemööbli, vaipade ja valgustite hulgimüük46471264 2156Ei

Tasutud maksud

Ettevõtte Eestis tasutud maksud, andmete allikas maksu- ja tolliamet.
Riiklikud maksud 2025 2kv
132 436 eurot
Muutus aastaga
+17%

Maksuvõlad

Maksu- ja tolliameti andmed maksuvõla ja deklaratsioonide esitamise kohta. Andmeid uuendatakse kord päevas.

Ettevõtte krediidihinnangut ja seda kuidas nad arveid maksavad vaata Infopangast

  • Käibemaksudeklaratsioon (KMD)
    Esitatud
  • Tulu- ja sotsiaalmaksu deklaratsioon (TSD)
    Esitatud
  • Ühendusesisene käibe aruanne (VD)
    Esitatud
  • Maksuvõlad
    Puuduvad
  • PRO

Võlad äripartneritele

See sisu on nähtav ainult PRO paketi tellijale

Kohtulahendid

Kohtulahendite pärimine avalikust e-toimikust. Päringu tegemiseks klõpsa "kontrolli".

Lepingud riigihangetes

15.07.2025 - Toonerite, tahmakassettide ja printerite kulumaterjalide ostmine
Hanke objektiks on toonerite ja tahmakassettide (edaspidi: Kaup või Kaubad) ostmine koos tarnega Hankija aadressile Keskallee 19, Kohtla-Järve / Kõrvaldamise alused ja kvalifitseerimistingimused: Vaata hanke alusdokumentidest
30237310
11 785 €
15.07.2025
4-7.15/29
30.06.2025 - Kontoritarvete hange
Põltsamaa Vallavalitsus ühes hallatavate asutustega soovib hankida kantseleitarbeid ja kserokoopiapaberit. / Kõrvaldamise alused ja kvalifitseerimistingimused: Vaata hanke alusdokumentidest
30192000
20 000 €
30.06.2025
12-2/2025/54-1
18.06.2025 - Toidu- ja tööstuskaupade soetamine Transpordiameti Põhja piirkonnas
Toidu- ja tööstuskaupade soetamine Transpordiameti Põhja piirkonnas vastavalt riigihanke alusdokumentides kehtestatud tingimustele. / Kõrvaldamise alused ja kvalifitseerimistingimused: Vaata hanke alusdokumentidest
15800000
59 000 €
18.06.2025
3.2-4/25/945-1
23.04.2025 - Majapidamis- ja kodukaupade ostmine
Eesti Töötukassale majapidamis- ja kodukaupade ostmine.
39220000
40 000 €
23.04.2025
4-8/25/66
03.04.2025 - Originaaltoonerid
Hangitakse originaaltoonerid
30200000
5 775 €
03.04.2025
030425
19.03.2025 - IT vahendite ostmine
aktsiaseltsile Põlva Haigla IT vahendite ja tarkvara ostmine tulenevalt jooksvatest vajadustest 2025 aasta jooksul
30200000
3 903 €
19.03.2025
3.6-1/56
10.03.2025 - Ehituspoe kaupade, majanduskaupade, ja tehnikakaupade ostmine
Maaelu Teadmiskeskus kuulutab välja riigihanke ehituspoe kaupade, majanduskaupade ja tehnikakaupade ostmise raamlepingute sõlmimiseks ning teeb ettevõtjatele ettepaneku esitada pakkumusi riigihanke alusdokumentides sätestatud tingimustel.
15300000
300 000 €
10.03.2025
7-1/727
13.01.2025 - Bürootarvete ostmine
Rapla Vallavalitsus soovib sõlmida hankelepingud bürootarvete ostmiseks perioodiks 2025-2028. Ostetavate bürootarvete loend on esitatud loendis. Hankija ei pea otstarbekaks soetada bürootarbeid ühelt pakkujalt, vaid sõlmib hankelepingu kõigi pakkujatega, kes esitavad vastavaks tunnistatud pakkumuse, ning kes kvalifitseeruvad ja kuuluvad mitte kõrvaldamisele. Hankija allasutusi, mis sõlmitud lepingute alusel, oste teostavad, on kokku 22 - loend on lisatud. Pakkuja peab arvestama, et: 1) saate ja transpordikulud on müüja kulu – lubatud on ka pakiautomaadid. 2) E-poed on lubatud, kuid vajadusel peaks olema võimalik osta ka kohapeal kauplusest. 3) pakkuja väljastab asutuse põhised personaalkliendikaardid, mis sisaldavad riigihankes olevaid allahindlusprotsente 4) Kliendikaarte loend – üks asutus (mitu kaarti). 5) E-arvete keskuse võimekus – st pakkuja peab olema suuteline väljastama e-arveid. 6) Toonerite utiliseerimine on Tellija kohustus
30190000
40 000 €
13.01.2025
12-13/2025/4
13.01.2025 - Bürootarvete ostmine
Rapla Vallavalitsus soovib sõlmida hankelepingud bürootarvete ostmiseks perioodiks 2025-2028. Ostetavate bürootarvete loend on esitatud loendis. Hankija ei pea otstarbekaks soetada bürootarbeid ühelt pakkujalt, vaid sõlmib hankelepingu kõigi pakkujatega, kes esitavad vastavaks tunnistatud pakkumuse, ning kes kvalifitseeruvad ja kuuluvad mitte kõrvaldamisele. Hankija allasutusi, mis sõlmitud lepingute alusel, oste teostavad, on kokku 22 - loend on lisatud. Pakkuja peab arvestama, et: 1) saate ja transpordikulud on müüja kulu – lubatud on ka pakiautomaadid. 2) E-poed on lubatud, kuid vajadusel peaks olema võimalik osta ka kohapeal kauplusest. 3) pakkuja väljastab asutuse põhised personaalkliendikaardid, mis sisaldavad riigihankes olevaid allahindlusprotsente 4) Kliendikaarte loend – üks asutus (mitu kaarti). 5) E-arvete keskuse võimekus – st pakkuja peab olema suuteline väljastama e-arveid. 6) Toonerite utiliseerimine on Tellija kohustus
30190000
40 000 €
13.01.2025
12-13/2025/4
20.11.2024 - Koopiapaber
Käesoleva hanke eesmärk on sõlmida koopiapaberi ostmiseks raamleping tähtajaga kuni 19.10.2026, eeldatava algustähtajaga 20.10.2024 Lisas 1 toodud nimetuste ja kirjeldustele vastava kauba ostmiseks.
30190000
68 423 €
20.11.2024
6.9-6/664
01.11.2024 - Toidukaupade ja esinduskaupade ostmine hulgilaost
Hankija soovib osta kolme aasta jooksul hulgilaost koos kohaletoimetamise teenusega toidukaupasid esindusürituste läbiviimiseks, eelkõige külaliste jaoks mõeldud ja vastuvõttudel pakutavaid jooke ja suupisteid.
15800000
142 900 €
01.11.2024
6.2-7/670
30.10.2024 - Töötoolide ostmine SIM valitsemisala asutustele (kordushange)
Hankija soovib riigihanke tulemusel sõlmida raamlepingud töötoolide ostmiseks, mille täpsem kirjeldus ja nõuded on tehnilises kirjelduses ja pakkumuse esitamise vormil.
39110000
109 000 €
30.10.2024
20-2.14/64-10
30.10.2024 - Töötoolide ostmine SIM valitsemisala asutustele (kordushange)
Hankija soovib riigihanke tulemusel sõlmida raamlepingud töötoolide ostmiseks, mille täpsem kirjeldus ja nõuded on tehnilises kirjelduses ja pakkumuse esitamise vormil.
39110000
48 000 €
30.10.2024
20-2.14/64-7
02.10.2024 - Toonerite ostmine
Riigihanke esemeks on Tallinna linna ametiasutuste ja ametiasutuste hallatavate asutuste ning Tallinna linna osalusega sihtasutuste ja äriühingu (edaspidi ka ostja(d)) poolt toonerite ostmine ja tasuta kohaletoimetamine hankija poolt määratud aadressile (sh hoonesisene transport). Riigihanke puhul on tegemist e-kataloogi hankega, kus pakkujatel on õigus muuta raamlepingu kehtivuse jooksul pakutavate kaupade infot, sh kustutada või lisada kaupu, mis vastavad alusdokumentide lisas 3 nimetatule.
30237310
500 000 €
02.10.2024
4-2.3/239
28.08.2024 - Kontoritarvete, printerikassettide, koopiapaberi ning akude ja patareide ostmine
Kontoritarvete, printerikassettide, koopiapaberi ning akude ja patareide ostmine 36 kuu vältel vastavalt reaalsele vajadusele
30190000
261 000 €
28.08.2024
3-7/1708-1
19.08.2024 - Kontoritarvete ostmine
Riigihanke esemeks on kontoritarvete (kontoritehnika ja -tarbed, kooli- ja kunstitarbed, paberikaubad ja ergonoomilised töövahendid) ostmine ja tasuta kohaletoimetamine hankija poolt määratud aadressile (sh hoonesisene transport). Riigihanke puhul on tegemist e-kataloogi hankega, kus pakkujatel on õigus muuta raamlepingu kehtivuse jooksul pakutavate kaupade infot, sh kustutada või lisada kaupu, mis vastavad alusdokumentide lisas 3 nimetatule.
30192000
1,7 mln €
19.08.2024
4-2.3/197
04.07.2024 - IT vahendite ostmine
Riigihanke objektiks on IT vahendite ostmine ja tarnimine 12 kuu jooksul vastavalt HD I Hinnapakkumuse maksumuse tabelile. Hankija on jaganud riigihanke järgmisteks osadeks: 1) Osa 1 — VARIA; 2) Osa 2 — SERVERID JA VÕRGUSEADMED; 3) Osa 3 — LITSENTSID; 4) Osa 4 — PRINTERITE TÄIDE; 5) Osa 5 — PRINTERID. Riigihanke tehniline kirjeldus on esitatud alljärgnevas HD-s: 1) HD I Hinnapakkumuse maksumuse tabel.
30200000
4 421 €
04.07.2024
6.3-1/48
14.06.2024 - Kontorikaubad
Hanke eesmärk on sõlmida lepingud kontoritarvete ja töötoolide ostmiseks.
30192000
34 290 €
14.06.2024
278309
17.04.2024 - Kontorimööbli raamleping 2024- 2027
Ruumikujunduslahenduse tellimine ja kontorimööbli ost koos paigaldusega perioodil 2024- 2027. Hanke ese on täpsemalt kirjeldatud HD Lisas 1. Raamlepingu kehtivus töövõtjale on 36 kuud raamlepingu sõlmimisest. Raamlepingute (asjad ja teenused) maksimaalne maht kokku on 310000 eurot.
39290000
310 000 €
17.04.2024
16926 D
17.04.2024 - Kontorimööbli raamleping 2024- 2027
Ruumikujunduslahenduse tellimine ja kontorimööbli ost koos paigaldusega perioodil 2024- 2027. Hanke ese on täpsemalt kirjeldatud HD Lisas 1. Raamlepingu kehtivus töövõtjale on 36 kuud raamlepingu sõlmimisest. Raamlepingute (asjad ja teenused) maksimaalne maht kokku on 310000 eurot.
39290000
310 000 €
17.04.2024
16927 D

Ametlikud teadaanded

Oluline ettevõtet puudutav info ametlikest teadaannetest, sealhulgas pankrotiteated, täitmisteated, maksekäsud jm.
Teadaanded puuduvad

Tehingud riigiasutustega

Kuupäev 
Teine osapool 
Summa 
Liigitus 
05.05.2025JÕGEVA VALLAVALITSUS KOVAS555 eurotMAJANDAMISKULUD
Valla- ja linnavalitsus
30.04.2025TARTU ÜLIKOOL AVOIG127 eurotMAJANDAMISKULUD
Kolmanda taseme haridus
30.04.2025LASNAMÄE LINNAOSA VALITSUS KOVAS201 eurotMAJANDAMISKULUD
Valla- ja linnavalitsus
30.04.2025EESTI RAHVA MUUSEUM TRAS1 060 eurotMAJANDAMISKULUD
Muuseumid
30.04.2025KURESSAARE HAIGLA SA547 eurotMAJANDAMISKULUD
Üldhaigla teenused
30.04.2025EESTI RAUDTEE AS276 eurotMAJANDAMISKULUD
Raudteetransport
30.04.2025VÕRU GÜMNAASIUM TRAS297 eurotMAJANDAMISKULUD
Põhi- ja üldkeskharidus
30.04.2025SAUE VALLAVALITSUS KOVAS105 eurotMAJANDAMISKULUD
Põhi- ja üldkeskharidus
30.04.2025PEIPSIÄÄRE VALLAVALITSUS KOVAS654 eurotMAJANDAMISKULUD
Alusharidus
29.04.2025TALLINNA ÜLIKOOL AVOIG148 eurotMAJANDAMISKULUD
Kolmanda taseme haridus

Kuulumine Äripäeva Topidesse (Edetabelid)

Ettevõtte kuulumine Äripäeva TOP nimekirjadesse viimase kuue aasta jooksul.
 2004
Infotehnoloogia- ja arvutifirmade TOP4

Eesti domeenid

Nimi 
Seisund 
Alguse kuupäev 
Praegu kehtiv 
kontorikaubad.eeregistreeritud06.04.2011Jah
okt.eeregistreeritud04.07.2010Jah
orientoffice.eeregistreeritud26.01.2024Jah
zweckform.eeregistreeritud26.03.2021Jah
  • PRO

Majandusaasta aruanded

Aruannete PDF failide allalaadimine.
See sisu on nähtav ainult PRO paketi tellijale