RADIS OÜ

RADIS OÜ on asutatud 2010. aastal. Ettevõte tegutseb sektoris tootmine, põhitegevusala on muu mööbli tootmine.
Ettevõtte juhid on Raul Abner ja Mauri Abner. Omanike hulgas on Raul Abner, Mauri Abner.
RADIS OÜ teenis 2023 aastal 324 102 eurose müügitulu juures 6 469 eurot ärikasumit.
Seisuga 03.07.2025 ettevõttel maksuvõlg puudub. Maksudeklaratsioonid on korrektselt esitatud.
Ettevõtte eravõlgade olemasolu, krediidihinnangut ja seda, kas arved tasutakse tähtaegselt, saad kontrollida Infopangast.

Üldinfo ja kontakt

12019984
EE101410641
16.11.2010
2 556 €
Vaalu tn 10, 13522, Tallinn, Harju maakond, Eesti Vabariik

Esindajad

Ettevõtte tegevjuhtkond, omanikud ja kasusaajad, andmete allikas äriregister.
NimiRollid
Raul Abner (72)
  • Juhatus
  • Omanik (50.0%)
  • Kasusaaja
Mauri Abner (49)
  • Juhatus
  • Omanik (50.0%)
  • Kasusaaja

Omandused

Andmed puuduvad

Äriseosed

  • Tegevjuhtkond
  • Nõukogu liikmed
  • Omanikud
  • Omandused
  • Äriregistri kasusaajad
  • Kuva 2. astme seosed

Tegevusalad

Ettevõtte põhitegevusala ja lisategevusalad koos osakaaluga äriregistrist. Valdkonna info allikas on Äripäeva Infopank.

RADIS OÜ ja tema konkurentide tegevuse ning käekäigu kohta saab lugeda Mööblitootjad ja -müüjad konkurentsiraportist. Vaata raportit Infopangast

Tootmine
3109 Muu mööbli tootmine (100.00%)

Finantsraport

Müügitulu 2023
324 102 eurot
Muutus aastaga
+27%

Ärianalüütika

Ettevõtte finantsnäitajad. Andmete allikas on majandusaasta aruanne.
 20232022202120202019201820172016201520142013
Müügitulu324 102 €255 504 €438 193 €405 842 €303 809 €366 640 €311 642 €301 129 €265 455 €111 392 €
Ärikasum6 469 €−56 194 €1 114 €52 332 €−66 318 €30 942 €48 102 €32 053 €49 275 €857 €
Töötajad4566655543
Varad241 506 €241 363 €211 834 €201 244 €174 814 €259 037 €203 926 €165 062 €108 311 €67 522 €
Kokku omakapital125 187 €119 457 €175 897 €174 710 €122 534 €189 077 €158 257 €109 921 €77 868 €28 591 €
Ärirentaablus %2-22013-2281511117
Tööjõukulud101 331 €109 383 €122 414 €96 017 €100 115 €65 382 €57 769 €53 946 €36 140 €25 536 €
Keskmine kuutöötasu1 578 €1 363 €1 271 €997 €1 039 €814 €720 €672 €530 €
Käibevara183 311 €173 957 €138 481 €151 457 €115 621 €203 053 €168 536 €135 014 €88 150 €42 655 €
Põhivara58 195 €67 406 €73 353 €49 787 €59 193 €55 984 €35 390 €30 048 €20 161 €24 867 €
Kohustused116 319 €121 906 €35 937 €26 534 €52 280 €69 960 €45 669 €55 141 €30 443 €38 931 €
Kasum enne tulumaksustamist5 730 €−56 440 €1 187 €52 176 €−66 543 €30 820 €48 106 €32 053 €49 277 €857 €

Müügitulu jaotus tegevusalade lõikes

TegevusalaEMTAK koodMüügitulu €Müügitulu %Peamine tegevusala
Muu mööbli tootmine3109324 102100Jah

Tasutud maksud

Ettevõtte Eestis tasutud maksud, andmete allikas maksu- ja tolliamet.
Riiklikud maksud 2025 1kv
5 562 eurot
Muutus aastaga
-29%

Maksuvõlad

Maksu- ja tolliameti andmed maksuvõla ja deklaratsioonide esitamise kohta. Andmeid uuendatakse kord päevas.

Ettevõtte krediidihinnangut ja seda kuidas nad arveid maksavad vaata Infopangast

  • Käibemaksudeklaratsioon (KMD)
    Esitatud
  • Tulu- ja sotsiaalmaksu deklaratsioon (TSD)
    Esitatud
  • Ühendusesisene käibe aruanne (VD)
    Esitatud
  • Maksuvõlad
    Puuduvad
  • PRO

Võlad äripartneritele

See sisu on nähtav ainult PRO paketi tellijale

Kohtulahendid

Kohtulahendite pärimine avalikust e-toimikust. Päringu tegemiseks klõpsa "kontrolli".

Lepingud riigihangetes

17.06.2021 - Vändra Gümnaasiumi garderoobi mööbli valmistamine , ostmine ja paigaldamine
Käesoleva riigihanke objektiks on Põhja-Pärnumaa valla, Vändra Gümnaasiumi garderoobi erilahendusega mööbli valmistamine vastavalt hankedokumentide koosseisu kuuluvale OÜ Cocomari poolt koostatud sisekujundusprojektile ning selle paigaldamine aadressile Kooli tn 13, Vändra alev, Pärnumaa.
39100000
31 810 €
17.06.2021
13-17/2021/36

Ametlikud teadaanded

Oluline ettevõtet puudutav info ametlikest teadaannetest, sealhulgas pankrotiteated, täitmisteated, maksekäsud jm.
Andmed puuduvad

Tehingud riigiasutustega

Kuupäev 
Teine osapool 
Summa 
Liigitus 
17.02.2025TALLINNA STRATEEGIAKESKUS KOVAS4 601 eurotMUUD TOETUSED
Üldine majandus- ja kaubanduspoliitika
31.12.2024TALLINNA STRATEEGIAKESKUS KOVAS1 950 eurotMUUD TOETUSED
Üldine majandus- ja kaubanduspoliitika
11.12.2024TALLINNA KESKRAAMATUKOGU KOVAS22 082 eurotMAJANDAMISKULUD
Raamatukogud
07.11.2024TALLINNA STRATEEGIAKESKUS KOVAS3 626 eurotMUUD TOETUSED
Üldine majandus- ja kaubanduspoliitika
28.03.2024TALLINNA STRATEEGIAKESKUS KOVAS4 176 eurotMUUD TOETUSED
Üldine majandus- ja kaubanduspoliitika
16.10.2023TALLINNA STRATEEGIAKESKUS KOVAS5 600 eurotMUUD TOETUSED
Üldine majandus- ja kaubanduspoliitika
28.06.2023TALLINNA STRATEEGIAKESKUS KOVAS3 169 eurotMUUD TOETUSED
Üldine majandus- ja kaubanduspoliitika
08.06.2023TALLINNA STRATEEGIAKESKUS KOVAS1 000 eurotMUUD TOETUSED
Üldine majandus- ja kaubanduspoliitika
03.03.2023TALLINNA STRATEEGIAKESKUS KOVAS624 eurotMUUD TOETUSED
Üldine majandus- ja kaubanduspoliitika
30.01.2023TALLINNA STRATEEGIAKESKUS KOVAS3 368 eurotMUUD TOETUSED
Üldine majandus- ja kaubanduspoliitika

Kuulumine Äripäeva Topidesse (Edetabelid)

Ettevõtte kuulumine Äripäeva TOP nimekirjadesse viimase kuue aasta jooksul.
 2018
Gaselli TOP53

Eesti domeenid

Nimi 
Seisund 
Alguse kuupäev 
Praegu kehtiv 
radis.eeregistreeritud04.07.2010Jah
  • PRO

Majandusaasta aruanded

Aruannete PDF failide allalaadimine.
See sisu on nähtav ainult PRO paketi tellijale