Artikkel
  • Kuula

    MSC Eesti tüürib juba 25 aastat kindlal kursil

    Sel aastal tähistab MSC Grupp oma 25. tegutsemisaastat Eestis. Ettevõte, mille lõi kapten Gianluigi Aponte 1970. aastal Genfis, alustas mereveoteenuste pakkumist vaid ühe kaubalaevaga ja tegutseb praegu ühtekokku 155 riigis.

    Tänaseni pereettevõttena tegutsev MSC alustas ühe laevaga, kuid praegu kuulub talle 730 alust ja MSC grupil on üle 100 000 töötaja.
    MSC Grupi peakontor asub Genfis ning veel tänagi juhib seda eraomandis olevat ettevõtet endiselt kapten Aponte ja tema perekond. Täpselt nii, nagu firmat luues, peetakse ka praegu tähtsaimaks ohutute ja turvaliste tarneahelate loomist – kõike, mida on vaja transportida, saab transportida turvaliselt. Olgu tegu farmaatsiakaupade, värskete toiduainete, luksuskaupade või autodega – paindlikud lahendused ja tippklassi võimalused aitavad kõigel jõuda turvaliselt ning kiirelt täpselt sinna, kuhu vaja. Juba firma loomise algushetkedest on ettevõte investeerinud järjepidevalt stabiilsetesse, tugevatesse ning personaalsetesse transpordi- ja logisitikalahendustesse.

    Kuhu läheb klient, läheb ka MSC

    Kui kapten Gianluigi Aponte MSC Mediterranean Shipping Company asutas, oli tema hüüdlauseks „kuhu läheb klient, sinna läheb ka MSC“. Sellest lubadusest on kinni peetud tänaseni ja nii ongi ettevõte jõudnud end sisse seada 155 riigis, kus firmal on maailma eri paigus ühtekokku 675 esindust.
    Pakkudes oma klientidele kindlaid ja turvalisi kaupade transportimise võimalusi, luuakse pidevalt juurde ka uusi vajalikke teenuseid. Nii näiteks investeerib MSC digitaalsete tööriistade ning tehnoloogiate arendamisse, mille tulemusel muutub meie klientide jaoks veoteenuse tellimise kogemus aina paremaks. Samas peame digitaalsete lahenduste kõrval oluliseks oma klientidega loodud ülitähtsate suhete hoidmist. Personaalne lähenemine oli oluline firma loomise alguses ja sama oluline on see ka täna. Nii, nagu pole olemas kahte täpselt ühesugust inimest, pole olemas ka täpselt kahte samasugust kaubavedu puudutavat ülesannet. Just seetõttu tuleb kõigele läheneda personaalselt, suheldes, kuulates ja tehes koostööd parimate lahenduste leidmiseks.
    MSC PSA Euroopa Terminal (MPET), Antwerp, Belgium
    Kliimameetmete rakendamine on ülemaailmne hädavajadus, mis nõuab kollektiivset tegutsemist, ning juhtiva ettevõttena on MSC-l täita oluline roll süsinikuheitmete vähendamisel logistikavaldkonnas. Kogu tarne- ja väärtus-ahelas tehtav koostöö on võtmetähtsusega, et võimaldada investeeringuid, mis on vajalikud nii süsinikuheitmete vähendamiseks kui ka lahenduste laiaulatusliku rakendamise kiirendamiseks.
    Võimaldame logistikas süsinikuheitmete vähendamist ja püüdleme süsiniku-neutraalsuse poole, toetades logistilisi üleminekulahendusi ning keskendudes energiatõhususele.
    Teeme koostööd partneritega, kes jagavad meie ühist eesmärki – austada ja hoida meie kõigi ühist kodu, meie sinist planeeti.
    MSC Ditte (built 2016) 19 224 TEU at Cai Mep International terminal
    MSC Eesti tegeleb kaupade veoga sihtkohtadesse üle kogu maailma, sealhulgas Euroopasse, Aasiasse ja Ameerikasse. (Pildigalerii)

    Mis on MSC Eesti?

    Mereveo organiseerimisega tegeleva MSC rajas 1970. aastal kapten Gianluigi Aponte Genfis. Praegu on igapäevane juhtimine tema poja, Diego Aponte kätes. Eestis alustas ettevõte 25 aastat tagasi.

    MSC Eesti eelkäijaks oli Taani juurtega ettevõte Scan Shipping AS, kes pakkus alates 1996. aastast Tallinnas asuvast kontorist MSC veoteenuseid üle Baltikumi. 1998. aastal asutas MSC tütarettevõtted Baltimaades: Eestis, Lätis ja Leedus.

    Eestis alustas ettevõte kõigest 4 inimesega, kuid täna on töötajaid üle viie korra rohkem. Esimeseks suurimaks teetähiseks MSC Eesti arengus oli 2001. aasta mai, mil Muuga sadamas hakkas käima laevaliini enda laev. Täna ühendab MSC Eesti oma kliendid MSC ülemaailmsesse võrgustikku, milles on rohkem kui 260 marsruuti ja 500 teenindatavat sadamat 155 riigis.

    MSC Eesti põhitegevusala on merekonteinertranspordi korraldamine üle kogu maailma ning ka konteinerite eel- ja järelveo teostamine maismaal nii maantee- kui raudteetranspordiga MSC suurepärase multimodaalse võrgustiku kaudu. Lisaks pakume erinevaid logistikaalaseid tugiteenuseid alates tollivormistusest ning lõpetades kaubakindlustusega.

    Ettevõtte klientideks on kõik suuremad Eesti importöörid ning eksportöörid, samuti ekspedeerimisfirmad, kellest paljud on meiega koostööd teinud meie algusaastatest alates.

    MSC Eesti tegevjuhi Ulvi Bocki sõnul tähistab ettevõte suurt juubelit 2023. aastal koos klientide, koostööpartnerite ja kolleegidega kogu MSC perekonnast, kes kogunevad seda sündmust tähistama.

    Vaata ka www.msc.com
Eksperdid: ettevõtjal on lihtsam kaitsta vilepuhujaid laiemalt, kui seadus nõuab
Eesti võttis vilepuhuja kaitse seaduse vastu sedavõrd kitsa kohaldamisalaga, et ettevõtjatel on lihtsam võimaldada probleemidest teavitamist laiemalt, kui neilt nõutakse, ning näidata seeläbi üles kõrgendatud ühiskondlikku vastutust, kirjutavad advokaadibüroo Sorainen partner Karin Madisson ning sama büroo jurist Karl Oskar Pungas.
Eesti võttis vilepuhuja kaitse seaduse vastu sedavõrd kitsa kohaldamisalaga, et ettevõtjatel on lihtsam võimaldada probleemidest teavitamist laiemalt, kui neilt nõutakse, ning näidata seeläbi üles kõrgendatud ühiskondlikku vastutust, kirjutavad advokaadibüroo Sorainen partner Karin Madisson ning sama büroo jurist Karl Oskar Pungas.
Nädal Balti börsil lõppes positiivse noodiga
Balti börsi koondindeks Baltic Benchmark edenes täna 0,26%. Tõusid nii Tallinna kui ka Vilniuse börsid, Riia oli languses.
Balti börsi koondindeks Baltic Benchmark edenes täna 0,26%. Tõusid nii Tallinna kui ka Vilniuse börsid, Riia oli languses.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Konkurentsiameti juht kaotas ametnike 13nda palga: mulle ei mahtunud see pähe
Kui Evelin Pärn-Lee oli konkurentsiametit juhtima asunud ja luges esimest korda ameti tulemustasude reeglistikku, oli tema kui jurist üllatunud.
Kui Evelin Pärn-Lee oli konkurentsiametit juhtima asunud ja luges esimest korda ameti tulemustasude reeglistikku, oli tema kui jurist üllatunud.
Eksperdid leidsid Eesti konkurentsivõime hoidmisel viis murekohta
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
On viis valdkonda, mille kaudu Eesti konkurentsivõimet parandada saaks, kuid lihtsaid lahendusi ja “madalal rippuvaid vilju” on pigem napivõitu.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Luteri kirik ootab juba 12 aastat luba Tallinna kõrgeima büroo ehitamiseks
Kui sügisel kerkis Eesti Evangeelse Luterliku Kiriku varahaldajal juba lootus, et peagi saab hakata ehitama Tallinna kesklinna Maakri tänavale uut kõrghoonet, siis nüüdseks on optimism taas lahtunud.
Kui sügisel kerkis Eesti Evangeelse Luterliku Kiriku varahaldajal juba lootus, et peagi saab hakata ehitama Tallinna kesklinna Maakri tänavale uut kõrghoonet, siis nüüdseks on optimism taas lahtunud.
Heleniuse kinnisvaraarendus sai Kaamose taustaga juhi
Joakim Heleniusele kuuluva Trigon Capital Groupi kinnisvaraarenduse juhiks sai Kaamos Ehitus OÜ tegevjuhina töötanud Alo Nõmmik, teatas ettevõte.
Joakim Heleniusele kuuluva Trigon Capital Groupi kinnisvaraarenduse juhiks sai Kaamos Ehitus OÜ tegevjuhina töötanud Alo Nõmmik, teatas ettevõte.