Kaido Einama 08. märts 2001, 00:00

Seni oli Acer riistvarale orienteeritud firma, nüüd loodetakse uue identiteediga saada inimlikum nägu ja tulla kleindile lähemale.

Aceri korporatiivne identiteet rõhutabki ?pehmust? nii visuaalselt kui võimaluste poolest. Hiljuti eraldati OEM ja bränditooted firma äristrateegias eraldi harudesse, nüüd toetab seda ka korporatiivne identiteet.

Acerit esindab Eestis hulgimüügifirma ELKO Reval. Eestis on Acer tuntud peamiselt kui monitoride ja sülearvutite tootja.

Arvuteid ja lisaseadmeid tootva Aceri kodulehelt saab täna jälgida uue firma näo esitlust interaktiivsel veebiesitlusel.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
25. November 2011, 11:14
Otsi:

Ava täpsem otsing