Neste külmutas kliendi raha

23. aprill 2001, 09:20

Neste Eesti kliendid, kes maksid nädalalõppudel tanklaketi automaatjaamas tangitud kütuse eest pangakaardiga, jäid mitmeks päevaks kaardil olnud summast ilma, kirjutab Eesti Päevaleht.

Tallinlane Margus (22) ütles, et tankis reedel 6. aprillil Neste Eesti Tondi A-24 automaattanklast kütust 5,68 liitrit summas 50,55 krooni, mille eest tasus Hansapanga kaardiga.

Seejärel proovis ta oma arvelt raha võtta Statoili Järvevana tanklast, kuid pangaautomaat teavitas, et arvel pole piisavalt raha. Järgmisel päeval selgus Hansapanga kontoris, et Neste tanklas kaardiga makstes oli kogu arvel olnud 503,59 krooni broneeritud.

?Neste Eesti esindaja ütles mulle, et neil on sõlmitud Hansapangaga vastav leping, mis näeb ette, et kaardiga maksjal broneeritakse kütuse ostu puhul igal juhul 800 krooni, olenemata sellest, kui suure summa eest klient kütust tankis,? rääkis Margus. Broneeritud summa vabanes alles järgmisel nädalal.

Neste Eesti jaemüügijuht Artur Praun tõdes, et nimetatud juhtumeid on Neste automaatjaamas tõepoolest esinenud.

?Kui klient maksab automaatjaamas kaardiga, siis kaardi sisestamisel küsib arvuti panga käest luba, kas konkreetse kaardiga tohib arveldada. Sel hetkel broneeritakse maksja arvelt 800 krooni. Kui tankimispüstol asetatakse oma kohale tagasi, teatab automaat tegeliku summa ning broneering tühistatakse,? selgitas Praun.

Probleeme broneeringuga võib tekkida siis, kui liinides, mis ühendavad bensiinijaama ja panga arvuteid, tekivad häired.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing