Delfi internetiportaalide külastatavus kasvas aprillis 17%

09. mai 2001, 14:59

Delfi internetiportaalide külastatavus aprillis oli 42,7 miljonit pöördumist, mis on 17% enam, kui märtsis. 7 portaali reklaamikäive oli 1,2 miljonit krooni, mis on 8% vähem kui märtsis. Delfi külastatvuse kasvu peamiseks põhjuseks on uue keskkonna Centras.lt lisandumine Leedus.

Delfi marketingijuhi Allan Sombri sõnul mõjutab aprilli tulemusi asjaolu, et
kuus oli 8% vähem tööpäevi kui märtsis. 'Et interneti kasutamine tööpäevadel
on oluliselt suurem, kui puhkepäevadel, siis peegeldavad aprilli tulemused
väiksemat kasvu, kui see oli tegelikkuses,' ütles Sombri.

Aprillis ulatus Delfi 7 portaali nädala keskmine kasutajate arv üle 250 000
inimese. Viimastel kuudel on Läti tõusnud kiireimini arenevaks
internetimaaks Baltikumis. Hiljuti avaldatud Emori pressiteates märgiti, et
Lätis on interneti kasutajate osakaal kasvanud käesoleva aasta I kvartalis
17%-ni elanikkonnast. Delfi Läti portaali kontaktide arv kasvas aprillis 15%
ulatudes 14,9 miljoni kontaktini. Viimase kolme kuuga on Delfi Läti
portaalide külastatavus kasvanud 60%. Delfi Eesti portaalid tegid 16,4
miljonit kontakti ning Leedu portaalid (Delfi.lt ja Centras.lt) tegid 11,1
miljonit kontakti.

Aprilli reklaamikäibest teeniti 0,75 miljonit Eestis ning 0,25 miljonit
Lätis. Kiireimaks kasvajaks oli Leedu reklaamimüük, kus saavutati läbi
aegade parim tulemus 0,2 miljonit krooni.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing