Tanel Raig 15. mai 2001, 00:00

Suurimat parvlaeva Tallinna ja Helsingi liinile ehitatakse praegu Soomes Rauma Finnyardsi tehases. Mehtonen kinnitab, et ?2500 reisijat mahutav laev pakub enneolematuid elamusi isegi neile, kes on harjunud Tallinna ja Helsingi vahel sõitma?.

Uuel laeval on mõeldud mugavusele. Sellel ei ole ühtegi odavat, C-klassi kajutit (need paiknevad veeliinist allpool). Uuel laeval on mitu restorani ja eri tasemega ajaveetmiskohti. Mehtineni hinnangul peaks viiest reisijast neli nautima laevareisi, kus suurem osa ajast lõbutsetakse parvlaeval ja kaldal käiakse vaid episoodiliselt.

?Laev maksab rohkem kui 2 miljardit krooni,? möönab Mehtonen ja kinnitab, et ?rahastamisega oli muret, muidu sõidaks see laev juba liinil?. Suur osa vajalikust rahast saadi tema sõnul Saksa pankadelt.

Mehtonen lisab, et kuigi laevareisijate hulk on mõnevõrra vähenenud ka tänavu, loodab ta edukat suve.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing