Toyota valis Aasia ja Ladina-Ameerika turud

05. juuni 2001, 16:13

Püüdes suurendada oma osakaalu maailma autoturul, kavatseb Jaapani suurim autotootja Toyota Motor arendada odavate autode tootmist spetsiaalselt Aasia ja Ladina-Ameerika turgude jaoks, kirjutab Jaapani üks juhtivaid finantsväljaandeid Nihon Keizai.

Toyota Motor planeerib alustada programmi 2004.a., prognoosides läbimüügiks 500-600000 autot.

Ümberorienteerumine Aasia ja Ladina-Ameerika turgudele on seotud sellega, et Jaapani, Põhja-Ameerika ja Euroopa turgudel on viimasel ajal nõudmine langenud.
Uutel turgudel planeeritakse autohindadeks 5800 kuni 12600 dollarit.

<#Utro.ru=http://utro.ru/news/2001060510574717932.shtml>

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing