Iirlane: Eesti turismi võtmesõnad on loodus ja eurovisioon

05. juuni 2001, 11:22

Kõrgemas kommertskoolis esineva Iiri Vabariigi turisminõukogu liikme Noel Toolani sõnul võiksid Eesti võtmesõnad turistide osas olla eurovisiooni lauluvõistlus, kõik laulmise ja kultuuriga seotu ning puhas loodus.

'Kasutage seda, mis teil on. Kui mõtlete atraktsioonide peale, otsustage, kas see on talvine puhkus või eurovisioon, tuleb valida üks nähtus, mida Eesti puhul reklaamida. Eurovisiooni suhtes tuleb teil väga palju tööd teha,' arvas Toolan.

'Eestit peetakse kiiresti muutuvaks riigiks, see on väga hea imidzh,' lisas Toolan.
Lisaks soovitas Toolan kindlasti reklaamida Eestit läbi spordi, sest see on väga populaarne ja tõmbab palju tähelepanu.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    10. November 2009, 00:00
    Otsi:

    Ava täpsem otsing