Indrek Kald 18. juuli 2001, 00:00

"Protseduuri järgi käib asi nii, et ettevõte lennuohutuse osakond ise selgitab välja põhjused ning seejärel meie vaatame tulemused üle," selgitas Ader. "Kui oleks tegu mõne õnnetusjuhtumiga, kus on mitmed osapooled, siis sekkuks me kohe, aga praegu piisab ettevõttepoolsest juurdlusest," lisas ta.

Tänane Postimees kirjutab, et eile õhtul kella 21.20 paiku Tallinnas maandunud Estonian Airi Fokker kaotas lennurajal juhitavuse ning oli lähedal rängale õnnetusele.

Vilniuse-Tallinna regulaarlennult tugeva külgtuulega koju jõudnud Fokkeri rattad puudutasid maandumisrada mõnisada meetrit ettenähtust hiljem. Järgnenud kiire pidurdamise ajal purunesid lennuki vasaku teliku mõlemad kummid.

Piloot suutis siiski vasakule-paremale vibanud lennuki rajal hoida. Pärast mootorite seiskumist evakueeriti kõik paarkümmend ehmunud reisijat, kellest ükski vigastada ei saanud.

Lennuamet loodab uurimistulemused asaada paari lähema nädala jooksul.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
25. November 2011, 11:43
Otsi:

Ava täpsem otsing