Teisipäev 6. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Kokakoola korgialune kütab kirgi

02. august 2001, 09:25

Juunis alanud Coca-Cola pudelikorgikampaania ?Iga neljas pudel võidab? on Otepää ärimehe Toomas Raudsepa arvates pettus, sest võitnud korke ta uue pudeli vastu vahetada ei saa, kirjutab SL Õhtuleht.

?Mingi värvi mahatuleku pärast ei võeta korke lihtsalt vastu,? imestab Toomas ja lisab, et millegipärast on just kergesti värvi eraldavad korgid ka võidukorgid. ?Helistasin inimesele, kes siia kanti jooke toob. Too ütles, et pane lehte, kui tahad, ja saatis sisuliselt pikalt,? vahendab töökojapidaja Coca-Cola müügiesindajat. Coca-Cola esindaja jutu järgi olevat nad juba surmani väsinud ja seda korgijama on väga palju.

Toomas Raudsepa mure pole kembelda poes müüjatega uue pudeli pärast - see on ikka tootja mure, kuidas ta oma kampaania turvalisuse tagab. Otepää EDU kaupluses näidati talle pudelikorke, kust tõepoolest kõik värv maha kraabitud.

Pojale kaasa pandud korgid olid Toomase kinnitusel korralikud ja terved. ?Kolm korki on alles, neil pole mingeid kraapimisjälgi. Kohati on lihtsalt musta värvi maha tulnud, hõõrutud neid pole,? kirjeldab Raudsepp tülitekitajate välimust.

?EDU poest öeldi, et tootja on andnud korralduse, et need kokakoolad, mis on antud kulunud korkide vastu, peavad nad ise kinni maksma,? ütleb Toomas.

?Tegemist on kahetsusväärse intsidendiga. Kui kork on ikkagi õige ja osaleb selles kampaanias, siis kauplus peab selle korgi vastu kahtlemata tasuta joogi saama ja selle ka tarbijale andma,? ütles Coca-Cola Balti Jookide avalike suhete juht Kiira Kure SL Õhtulehele. ?Kui korgi all on pudelikujutis, siis vahetame selle uue joogi vastu,? kinnitab ta ja kummutab oletused, nagu saaks värvi maha kraapides võitu ette kindlaks teha.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing