Pühapäev 22. jaanuar 2017

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Telefoni boonuspunktidest on kasu vaid paduhelistajale

17. september 2001, 08:19

Eesti Telefoni boonuspunkte peab enamik kas sidefirma siseasjaks või pole sellele lihtsalt tähelepanu pööranud, kirjutab SL Õhtuleht.

Kuna teenitud preemiapunktidest on käegakatsutavat rõõmu vaid väga ohtralt telefoni või internetti pruukivale inimesele, kasutab neid vaid murdosa 380 000 telefoniomanikust.

Eesti Telefoni (ET) pressiesindaja Anu Vahtra sõnul kogunevad preemiapunktid ET teenuste kasutamisel iseenesest kliendi arvele. Punktikogumine käivitus mullu oktoobris ja aprillis tehti süsteemi väike muudatus.

?Iga kõnede eest makstud krooni eest lisandub kliendi preemiakontole üks punkt. Rahas ei saa punkte välja võtta, küll aga saab nende abil odavamalt lauatelefonile, välismaale, mobiilivõrku või internetti helistada. Selleks peab aga liituma mõne boonuspaketiga, mille eest peab eraldi kuutasu maksma. Inimene saab samas preemiapunktidega poole sellest kuutasust ära maksta ja peale selle on siis ka tema kõneminutid tavalisest odavamad,? selgitab Vahtra.

Praegu kasutab ET 380 000 erakliendist oma sooduspunkte ainult 8000 inimest. Vahtra arvab, et väga tagasihoidliku arvu taga on seik, et boonuse kasutamine nõuab lisakuumaksu maksmist. ?Enamik ilmselt ka ei helista kodust nii palju, et odavam hind end ära tasuks - näiteks pensionärid.?

Küsitletu tunnistab, et boonussüsteemist on tõepoolest kasu vaid palju helistavatel või internetti kasutavatel inimestel. Sajad tuhanded niisama-punktikogujad saavad aga osaleda telefonifirma klientidele korraldatavatel õnneloosimistel, mida on neli korda aastas.

�rip�ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing