Reede 9. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Reklaam võib ETVst kaduda järgmisel suvel

19. september 2001, 07:49

Ringhäälingunõukogu hinnangul peab Eesti Televisioon (ETV) lõpetama reklaami näitamise seni kavandatud tuleva aasta 1. jaanuari asemel 1. juulist või 1. septembrist, et saaks lõpetada kaks suurprojekti, kirjutab Postimees.

Reklaami näitamise lõpetamist uuest aastast näeb ette riigikogu menetluses olev uus ringhäälinguseadus, mis kehtestab samas erakanalitele litsentsitasud, millega tahetakse riigitelevisioonile kompenseerida reklaami kadumisega seonduvad kulud.

Nõukogu liikme Hagi ?eini sõnul pole mõistlik kaotada reklaami keset telehooaega, sest see tooks paratamatult kaasa hulga lepingute katkestamise.

?Mõistlikum oleks reklaam lõpetada kas ühe hooaja lõpus ehk siis juuli algusest või teise hooaja alguses septembri esimesest päevast,? lausus ?ein.

Reklaamimüügi lõpetamise edasilükkamine aitaks ETV-l läbi viia tuleva aasta suurprojektid, nagu Salt Lake City taliolümpiamängude otseülekanded ja ka Eurovisiooni lauluvõistluse lõppkontserdi, mille näitamiseks tuleb paratamatult sponsorite poole pöörduda.

?ein pooldab reklaami kadumise tähtaja edasilükkamist ka seetõttu, et sel juhul on poliitikutel rohkem aega ETV-le lisaraha saamise võimalusi otsida.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing