Teisipäev 6. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Maksu- ja tolliamet küsib oma tegevuse kohta hinnangut klientidelt

25. veebruar 2004, 09:33

Maksu- ja tolliamet viib käesoleva aasta esimeses kvartalis läbi juriidilisest isikust klientide rahulolu ja ootusi mõõtva küsitluse.

Küsitluse valimisse sattunutele saadetakse 25. veebruaril e-postiga kiri palvega anda oma hinnang maksuhalduri tööle.

Küsitluse eesmärgiks on klientide rahulolu taseme uurimine seonduvalt uue struktuurireformiga, samuti hinnangu andmine maksumaksjate rahulolule käibemaksu automaatse tagastuse käivitamise eel.

Läbiviidava küsitlus annab ülevaate maksukohuslaste rahulolu ja rahulolematuse põhjustest ning selle tulemusena on võimalik kavandada konkreetseid tegevusi klientide paremaks teenindamiseks. Küsitluse tulemused pannakse üles ka Maksu- ja Tolliameti koduleheküljele.

Uuringu valimina kasutatakse avalikes andmebaasides, nagu Ärikataloog ja Eesti Kaubandus- ja Tööstuskoja liikmete andmebaas, avaldatud e-posti aadresse.

Maksu- ja tolliameti andmebaasides olevaid andmeid uuringu läbiviimiseks ei kasutata.

Maksu- ja tolliamet garanteerib, et klientide antud tagasisidet kasutatakse vaid teaduslikel eesmärkidel ja asutuse töökvaliteedi parandamiseks. Uuringu läbiviimisele on andnud toetava seisukoha ka Eesti Maksumaksjate Liit.

Maksuamet mõõtis klientide rahulolu viimati 2000. aastal. Edaspidi on kavas maksukohuslaste rahulolu mõõtma hakata regulaarselt.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing