Välistegijad võidavad Hiina mobiiltelefonide turul turgu tagasi

24. august 2004, 12:33

Nokia, Motorola ja teised rahvusvahelised mobiiltelefonide tootjad on analüüsifirma GfK Asia andmeil oma turuosa hakanud Hiina turul tagasi võitma.

2004. aasta esimesel poolel müüdi Hiinas kohalike brändide poolt 46% mobiiltelefonidest, samas kui nende vana osakaal oli 49%. Rahaliselt väljendatuna kahanes Hiina mobiiltelefonidetootjate maht kohalikul turul 42%lt 37%ni.

Välismaised mobiiltelefonide tootjad on tagasi võitnud oma turuosa tänu uutele mobiiltelefonidele, mis on spetsiaalselt mõeldud Hiina turu jaoks, lisaks paranenud müügipunktidele ja uutele Hiinas rajatud tehastele.

Analüüsifirma Sino-Market asepresident Jeffrey Jiao sõnul hoiavad 1999. aastast turgu võitnud kohalikud mobiiltelefonide tootjad raskelt sammu uue tehnoloogia arenguga nagu sisseehitatud kaameratega mobiiltelefonid.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing