Välistegijad võidavad Hiina mobiiltelefonide turul turgu tagasi

24. august 2004, 12:33

Nokia, Motorola ja teised rahvusvahelised mobiiltelefonide tootjad on analüüsifirma GfK Asia andmeil oma turuosa hakanud Hiina turul tagasi võitma.

2004. aasta esimesel poolel müüdi Hiinas kohalike brändide poolt 46% mobiiltelefonidest, samas kui nende vana osakaal oli 49%. Rahaliselt väljendatuna kahanes Hiina mobiiltelefonidetootjate maht kohalikul turul 42%lt 37%ni.

Välismaised mobiiltelefonide tootjad on tagasi võitnud oma turuosa tänu uutele mobiiltelefonidele, mis on spetsiaalselt mõeldud Hiina turu jaoks, lisaks paranenud müügipunktidele ja uutele Hiinas rajatud tehastele.

Analüüsifirma Sino-Market asepresident Jeffrey Jiao sõnul hoiavad 1999. aastast turgu võitnud kohalikud mobiiltelefonide tootjad raskelt sammu uue tehnoloogia arenguga nagu sisseehitatud kaameratega mobiiltelefonid.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
10. November 2009, 00:00
Otsi:

Ava täpsem otsing