Procter & Gamble Eesti sai Tallinna Kuldsponsori tiitli

03. jaanuar 2006, 12:59

Heategevusprojekt tõi Procter Gamble Eestile Tallinna Kuldsponsori tiitli

Möödunud aasta viimastel päevadel tunnustas Tallinna linnapea Jüri Ratas Procter Gamble Eesti esindust tiitliga Tallinna Kuldsponsor 2005. Auhinna tõi uuenduslik heategevusprojekt Tallinna Lastekoduga, teatas ettevõte.

Septembris 2005 alguse saanud koostöö raames tagatakse ettevõtte toel Eesti suurima lastekodu lastele käesolevaks õppeaastaks professionaalsel tasemel koduõpe. Lisaks on vähelevinud praktikana Eestis projekti kaasatud Procter Gamble kohaliku esinduse töötajad, kes võtavad koos lastega ette mitmeid ühisüritusi ning peavad neid meeles sünnipäevadel.

Procter Gamble toetab erinevaid lastega seotud sotsiaalse suunitlusega projekte kõikides riikides, kus ettevõtte on esindatud. Kuna tänaseks on Eestis tegutsetud täpselt kümme aastat, soovib ettevõte anda oma panuse kohaliku kogukonna arengusse.

Procter Gamble asutati 1837. aastal. Ettevõte tegutseb 110 000 töötajaga 80 riigis. Eestis loodi kohalik esindus 1995. aastal. Procter Gamble?i tooteportfelli kuulub Eestis ühtekokku ligi 20 kaubamärki, neist tuntuimad on Pantene, Head Shoulders, Wella, Fairy, Ariel, Blend-A-Med, Pampers, Always, Lenor, Hugo Boss, Lacoste jt.


Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    10. November 2009, 00:00
    Otsi:

    Ava täpsem otsing