Kas Wal-Mart on jäänud e-kaubandusega hiljaks?

30. august 2016, 10:45
Wal-Mart üritab kasvu otsida e-kaubandusest.
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20160830/BORS/160839999/AR/0/AR-160839999.jpg

Kaubandusturg teeb läbi pidevaid muutusi ning sellega koos muutuvad märgatavalt ka tarbijate harjumused. Maailma suurim jaemüügiga tegelev ettevõte Wal-Mart Stores üritab keset neid muutusi oma tulevikku kindlustada. Kas see õnnestub neil?

Wal-Mart on maailma suurim jaemüügikett ning nende kasv on olnud fenomenaalne ning pidev viimased viis aastakümmet. Ühelt poolt on Wal-Mart nii suureks paisunud, et neil on raske edasi kasvada, kuid teiselt poolt ähvardavad kasvu tarbijate harjumuste muutused, eelkõige e-kaubanduse esiletõus, kus ruulib Amazon.com.

Paljud suured USA jaemüüjad, nagu Target, Macy’s, Sears ja Best Buy, on sattunud raskustesse just e-kaubandusest tuleneva konkurentsi ning nende endi vananenud ärimudeli tõttu. See on osalt üllatav, sest tugev tööturg, palgakasv ning madal kütuse hind on kodumajapidamiste vaba raha hulka suurendanud.

Ometi on rõivaste, elektroonika ja kodutarvete müügiga tegelevad jaemüüjad keerulisest olukorras, sest tarbijate harjumused on muutunud. E-kaubandusfirmad, nagu Amazon, koguvad järjest populaarsust ning kasvavad märgatavalt kiiremini kui aastakümneid domineerinud kaubamajaketid.

Sinu tellimus on lõppenud.

Sul pole veel Äripäeva tellimust?

või Loe Äripäeva tutvumishinnaga 1 euro nädalas
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
30. August 2016, 06:14
Otsi:

Ava täpsem otsing