Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mercedes alustab Tesla positsiooni ründamist

    Mercedes-Benzi logo.Foto: Omer Messinger/EPA-EFE

    Mercedes-Benz avalikustab homme oma kauaoodatud elektrilise linnamaasturi, alustades sellega Saksa autotootjate rünnakut Tesla vastu kiiresti kasvaval kallima hinnaklassiga elektriautode turul, kirjutab Thomson Reutersi uudisteagentuur.

    Kõik kolm Saksamaa suurtootjat, Daimler, BMW ja Volkswagen, näitavad sel sügisel ja talvel oma uusi tippklassi elektriautosid, millega soovitakse vastu astuda 44 miljardi euro suuruse turuväärtusega Teslale. Kõrgema hinnaklassiga elektriautode turul on Tesla praegu kindel liider, kui ta plaanib oma Model 3 autot müüa käesoleval aastal 50 000 tükki ning seda kogust järgmisel aastal peaaegu kahekordistada.
    Daimlerile kuuluv Mercedes-Benz avalikustab oma esimese EQ-seeria elektrilise sõiduauto teisipäeval Stockholmis. Selle sündmuse eel on Mercedes tekitanud kõvasti ootusärevust sotsiaalmeedias ning ka lansseerimise asukoht on valitud vastavalt sellele, et võita rohkem tähelepanu noorte keskkonnateadlike tarbijate seas.
    Autode müügiprognoosiga tegelevad ettevõtted arvavad, et Saksa autotootjad võivad jõuliselt Tesla turuosa ära võtta luksuslike elektriautode seas, kus Teslal praegu ei olegi sisuliselt konkurentsi. Analüüsifirma LMC Automotive prognoosib, et Saksa autotootjate turule tulekuga langeb Tesla turuosa elektriautode turul järgmise kümnendi jooksul praeguselt 12,3% pealt 2,8% peale. Seda isegi olukorras, kus absoluutväärtuses prognoosib analüüsifirma Tesla autode müüginumbri suurenemist.
    Teslale konkurentsi pakkumiseks on kolm Saksa autotootjat hakanud koostöös Fordiga arendama elektriautode laadimisvõrku suurte maanteede äärde.
    Uus Mercedes EQC, mis peaks esimese kliendini jõudma järgmisel aastal, peaks maksma hakkama ligilähedaselt Mercedese GLC mudeli  maksumusele. Sellega saadakse võistelda sarnases hinnaklassis Tesla Model 3-ga, mille hind on 49 000 dollari juures.
    Mercedese EQC tutvustele järgnevad väikeste vahedega Volkswagenile kuulvate Audi ja Porsche elektriautode esitlused ning ka BMW uue elektriauto esitlus.
    Audi alustas just täna oma e-Troni linnamaasturi tootmist ning selle esmaesitlus tuleb 17. septembril San Franciscos, kõigest 60 kilomeetrit Tesla Freemontis asuvast tehasest eemal. E-Troni oodatakse müügisaalidesse järgmise aasta alguses, millele järgnevad kaks elektrimootoriga Audi mudelit ning Porsche Taycan elektriauto 2020. aastal.
    BMW esitleb oma järgmist elektriautot, Vision iNexti, mis on küll veel kontsept auto faasis, viie päeva jooksul neljas linnas – Münchenis, New Yorgis, Pekingis ja San Franciscos.
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Ekspert: ärme rabista kohustuslike e-arvete jõustamisega
Ettevõtetel tasub juba praegu lepingus paika panna arve esitamise viis, muidu võib valitsusest riigikogu menetlusse saadetud eelnõu järgi enese teadmata nõustuda e-arve esitamise kohustusega, kirjutab äriõiguse ekspert ja kauaaegne ettevõtjate õigusnõustaja, advokaadibüroo RASK partner Annika Vait.
Ettevõtetel tasub juba praegu lepingus paika panna arve esitamise viis, muidu võib valitsusest riigikogu menetlusse saadetud eelnõu järgi enese teadmata nõustuda e-arve esitamise kohustusega, kirjutab äriõiguse ekspert ja kauaaegne ettevõtjate õigusnõustaja, advokaadibüroo RASK partner Annika Vait.
Investeerimiskonto laieneb krüptosse ja ühisrahastusse
Valitsus kiitis heaks seadusemuudatused, millega saab investeerimiskonto vahendeid paigutada pandikirjadesse, reguleeritud ühisrahastusse ja krüptovaradesse.
Valitsus kiitis heaks seadusemuudatused, millega saab investeerimiskonto vahendeid paigutada pandikirjadesse, reguleeritud ühisrahastusse ja krüptovaradesse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Tallink seab kasumlikkuse agressiivsest laienemisest olulisemaks
Tallink Grupi 35. aastapäevale pühendatud saate külaline on kontserni juhatuse esimees Paavo Nõgene, kellega räägime juhtimisest – kas regiooni suurima laevandusettevõtte juhtimine on erinev teatri juhtimisest?
Tallink Grupi 35. aastapäevale pühendatud saate külaline on kontserni juhatuse esimees Paavo Nõgene, kellega räägime juhtimisest – kas regiooni suurima laevandusettevõtte juhtimine on erinev teatri juhtimisest?
No ei ole nii kestlikult valus
Kestlikkuse aruandluse valu ettevõtetele, ammugi väikestele, ei ole nii suur, kui seda näidata üritatakse, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kestlikkuse aruandluse valu ettevõtetele, ammugi väikestele, ei ole nii suur, kui seda näidata üritatakse, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Terviseminister ravimiäri varjatud kokkulepetest: jutud saladiilidest on käinud aastaid
Terviseminister Riina Sikkut rääkis Äripäevale, et jutud ravimiäri salakokkulepetest on käinud pikalt, kuid järelevalves jäävad riigi käed lühikeseks.
Terviseminister Riina Sikkut rääkis Äripäevale, et jutud ravimiäri salakokkulepetest on käinud pikalt, kuid järelevalves jäävad riigi käed lühikeseks.