Ettevõtja dilemma: veebileht või Facebook?

14. september 2016, 13:45
Sotsiaalmeedia agentuuri 7Blaze juhi Jaan Kruusma sõnul alahinnatakse vahel nii veebi kui ka sotsiaalmeedia tähtsust.
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20160914/USEFUL/160919896/AR/0/7Blaze-juht-Jaan-Kruusma.jpg

Kui uus ettevõte on loodud ja tuleb hakata endale nime tegema, siis kuidas minna edasi – kas luua veebileht või teha omale lehekülg sotsiaalmeediasse?

“Kodulehe tegemine on tänu eri tööriistadele taskukohane igas suuruses ettevõttele,“ leidis veebilehtede ehitamise ja haldamise tööriista Voog müügi- ja turundusjuht Veiko Strauss. Ta soovitas kodulehte kõikidele ettevõtetele, kuna veeb on väga võimas müügikanal.

Reklaamiagentuuri Must partneri Henrik Raave hinnangul peab veebileht ettevõttel esialgu olema kas või nii-öelda visiitkaardivormis, kus on toodud logo ja kontaktandmed. Tema sõnul ei osta inimesed toodet või teenust, kui ettevõte ei tule Google’i otsingust välja. Järgmise sammuna saab teha juba täismahus veebi või lehekülje Facebooki.

Sinu tellimus on lõppenud.

Sul pole veel Äripäeva tellimust?

või Loe Äripäeva tutvumishinnaga 1 euro nädalas
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
14. September 2016, 14:01
Otsi:

Ava täpsem otsing