Online.ee tõukab väikeettevõtlusele hoogu ja parandab ärikommunikatsiooni

Online.ee tõukab väikeettevõtlusele hoogu ja parandab ärikommunikatsiooni

15. august 2016, 12:37
Omaklubi rühmatreener ja juhatuse liige Sven Idarand
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20160815/CLIENTBLOG/160819857/AR/0/AR-160819857.jpg

Telia on loonud äriklientidele mõeldes uue ühtse veebikeskkonna, mis oleks kasutajasõbralik kogu kliendi ärisuhtluse haldamiseks. Online.ee keskkond pakub tänapäevaseid võimalusi moodsale ja aktiivsele ärikasutajale, kellele on oluline mugavus, mobiilsus ja kasutuslihtsus. Järgnevas loos tutvustame Online.ee võimalusi ning kasutajakogemust jagab Omaklubi rühmatreener ja juhatuse liige Sven Idarand.

Online.ee keskkonnast leiab nii e-posti, sõnumi- ja kõnelogi kui ka pilveteenuse. Lisaks pakutakse veel kontaktide, sõnumite ja märkmete kirjutamise, salvestamise ja edastamise võimalusi. Samuti on Telia loonud Online.ee äpi, mis teeb kogu suhtluse äriklientidele veelgi mugavamaks, võimaldades ajada oma igapäevaseid tööasju ainult mobiiltelefoni vahendusel.

Omaklubi kasutajakogemus

Omaklubi rühmatreener ja juhatuse liige Sven Idarand toob Online.ee-st rääkides välja selle mugavuse. Idaranna sõnul on Omaklubi selline huvitav väikefirma, kus töötavad koos erineva valdkonna spetsialistid – treenerid, füsioterapeudid, massöörid – ning infovahetust toimub palju, samas pole klubil ühtset kontorit, kus kõik inimesed saaksid koos istuda. Seega on Omaklubile väga oluline, et kõik need inimesed pääseksid igal ajahetkel ligi oma e-postile ja failidele.

Online.ee pakutav e-posti teenus võimaldab koondada ühtse konto alla (üks kasutajanimi ja parool) kõik kasutajate erinevad e-postiaadressid, tööalase ja erasuhtluse, saabuvad arved, teavitused jms. Kirjade haldamine keskkonnas on lihtne ja mugav ning see sobib ideaalselt just liikuvale ja aktiivsele inimesele/ettevõttele, kelle kliendid asuvad erinevates kohtades ning kellega on väga palju suhtlemist ja koordineerimist, kohtumiste kokkuleppimist, ühildamist kalendriga või näiteks turundamisalast koostööd vaja teha, kirjeldab kogukondliku spordiklubi üks omanikest.

Eriti kasutajasõbralikuks peab Sven Idarand aga Online.ee pakutavat pilveteenust. Idaranna sõnul kasutab Omaklubi pilveteenust seni küll ainult firmasiseseks suhtluseks, kuigi pilvest oleks väga lihtne saata materjale lingiga edasi ka klientidele. Näiteks kasutab Omaklubi pilveteenust raamatupidajaga failide vahetamiseks.

Mehe sõnul on neil loodud selleks ühine kaust, kuhu laaditakse üles vajalikud dokumendid, kust raamatupidaja need omakorda võtab ning tegeleb nendega edasi juba vastavalt raamatupidamisprogrammis. “Tänu sellele oleme suutnud muuta Omaklubi raamatupidamine peaaegu täielikult paberivabaks,” väljendab Idarand rahulolu.

Ühilda töö- ja eraelu märkamatult

Aktiivsele inimesele on suureks abiks kindlasti ka Online.ee pakutav märkmete tegemise võimalus. Sageli teevad inimesed märkmeid märkmikusse, paberile või ka telefoni, kuid siis unustavad neid sealt vaadata. Online.ee-s on ülesannete nimekiri alati märgatav ning midagi olulist ei jää tegemata. Samuti on võimalik teha märkmeid konkreetse kontakti juurde.

Kuna mitme nutiseadme kasutamise igapäevane kogemus on paljudel, on hea teada, et kõik meilid, failid, pildid ja muud olulised andmed on alati ligipääsetavad.

See on kasulik neile, kes ei viibi pidevalt oma telefoni läheduses või kui inimesel ei ole võimalik mingil põhjusel telefoni kasutada, siis ei jää ta teadmatusse ning näeb kõiki sissetulevaid kõnesid ja sõnumeid ekraanil.

Samuti on lihtne kontrollida üle ka vanu SMS-e või edastada uusi, ilma et telefon käepärast oleks. Online.ee keskkonna vahendusel on samuti mugav edastada SMS-teateid kas või kõikidele ettevõtte töötajatele ja klientidele korraga.

Telia on klientidele mõeldes loonud just sellised võimalused, mida kasutada igapäevase äri- ja tööelu ühildamiseks.

Allikas: Online.ee      

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
15. August 2016, 12:37
Otsi:

Ava täpsem otsing