Digiturundus aastal 2024: niisama ägedaid kampaaniaid võib ju teha, aga raha eesmärkideta ei teeni
Saatejuht Priit Kallas Dreamgrowst ja Nobel Digitali partner Anni Kitsing. Foto: Äripäev
"Digiturunduse praktikumi" saates tuleb juttu sellest, millele digiturunduses tähelepanu pöörata järgneva 12 kuu jooksul, kui on soov raha teenida.
Saates räägitakse, miks tuleb mõelda sellele, mis tegevused tegelikult tulemusi toovad, ning sellest, et erinevatele kanalitele tuleks panna erinevad eesmärgid. Kas TikTokis on võimalik orgaaniliselt ka midagi saavutada? Kuidas veebileht paremaid tulemusi teeks ning kuidas vaadata, et SEO tegevus oleks tulemuslik.
Selleks oleme saatesse kutsunud Nobel Digitali partneri Anni Kitsingu. Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrowst.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.