Mida on oluline teada kaskokindlustusest?

17. oktoober 2016, 10:45
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20161017/CM/161019845/AR/0/AR-161019845.jpg

Kaskokindlustus on vabatahtlik kindlustus, mis on kohustuslik liisinguga ostetud autodele, kuid miks peaksid inimesed selle kaitse vabatahtlikult ostma? Mille eest kaskokindlustus kaitseb ning millistel juhtudel võib kindlustushüvitisest ilma jääda?

Kaskokindlustuse alt kuuluvad hüvitamisele juhtumid, mida liikluskindlustuse alt ei hüvitata, sest tihti on kaskokindlustuse õnnetused juhi enda süül, kuid mitte alati.

Õnnetused juhtuvad olenemata sõiduoskusest

Paljud õnnetused on põhjustatud ilmastikuoludest – näiteks ootamatu kiilasjää või teele kukkunud puu. Sageli saavad sõidukid aga kannatada ka hoopis parkides – kas keegi müksab parklas uksega või kukutab torm mõne puu auto peale.

Mitmeid õnnetuse tüüpe võib nimetada seega loteriiks, kuna juhil ei ole sisuliselt võimalik õnnetust vältida – kas reageerimise aeg on liialt lühike või on õnnetuse hetkel sõiduk sootuks omapäi parkima jäetud.

Statistika järgi vajab iga kolmas kaskokindlustuse klient aastas korra kindlustuse abi.

Paljud sõlmivad kaskokindlustuse metsloomade ohu tõttu

Üks loteriipileti omanik on kindlasti maanteel liikleja ning eriti just praegu oktoobrikuus, kuna suurulukitel on jooksuaeg. Ilmselt on loomadega kokkupõrke võimalus üks põhjus, miks inimesed kaskokindlustuse sõlmivad – see õnnetus ei sõltu sageli juhi oskustest ning sõiduk võib pärast õnnetust minna n-ö mahakandmisele.

Kaskokindlustuse boonused

Vabatahtlike kindlustuste puhul on kliendiga kokku lepitud omavastutuse osa, mis jääb kahju korral kliendi kanda. Kasko puhul on näiteks If Kindlustuse klientidel omavastutuse vabastus kahe õnnetuse puhul – klaasikahjud ning kokkupõrge metsloomaga. Lisaks on Ifi kliendile ka autoabi ööpäev ringi tasuta kättesaadav puhuks, kui näiteks kütus peaks otsa lõppema või mõni tehniline rike takistab omal jõul edasi liikumist.

Milliseid kahjusid kasko ei hüvita

Kaskokindlustust ostes tuleks endale selgeks teha, mida antud kindlustusselts kasko õnnetuse all silmas peab ning kas näiteks punase fooritulega ristmikule sõites põhjustatud õnnetus on kasko juhtum või mitte. Ifis hüvitatakse kaskokindlustuse kliendile ka raske hooletuse tõttu põhjustatud kahjud, mida teised kindlustusseltsid ei pruugi hüvitada. Ükski kindlustusselts ei hüvita kahju, mille põhjustas alkoholi- või narkojoobes sõiduki juhtimine. Samuti tasub meelde jätta, et autoga veekogu jääl sõitmine väljaspool ametlikult avatud jääteed toimub juhi enda vastutusel ning kaskokindlustus õnnetuse korral ei aita. Sama kehtib olukorras, kus tahtlikult sõidetakse autoga üleujutatud alale ning sõiduk saab veekahjustusi. Lisaks ei hüvitata kaskokindlustuse kahju, kui juhil puudus õnnetuse hetkel juhtimisõigus või kehtiv kindlustuspoliis.

Kaskokahju puhul minimaalselt asjaajamist

Kui veel mõned aastad tagasi jooksutati pärast õnnetust klienti kindlustusseltsi ja töökoja vahet, siis nüüd on asjaajamine Ifi kliendile väga lihtsaks ning kiireks tehtud – pärast õnnetust tuleb Ifi kodulehelt või kindlustustelefoni 777 1211 kaudu välja selgitada teie sõiduki margile sobivaim teenindus ning auto otse nende juurde viia. Ülejäänud asjaajamise, kaasa arvatud kahjuteate edastamise teeb ära juba autoteenindus ning kliendil jääb üle üksnes remonditud sõidukile uuesti järele minna.

92% kasko klientidest rahul või väga rahul

Õnnetust võib pidada tõehetkeks kliendi jaoks, sest alles siis selgub, kui kiiresti ning kvaliteetselt kahju kindlustusseltsi poolt käsitletakse. If Kindlustus kogub klientide tagasisidet regulaarselt ning ühes kuus annab oma hinnangu Ifi kahjukäsitlusele keskeltläbi 600 inimest. Kui ettevõtte tegevusele annab 92% klientidest hinnanguks hea või väga hea, siis on see selge märk heast kvaliteedist ja sobivast teenindusest. Täpselt sellise hinnangu on Ifi kahjukäsitlusele andnud õnnetuse järel kindlustuse abi saanud inimesed ning selle üle tasub uhkust tunda.

Kuidas käituda pärast õnnetust?

Kui sõitsite näiteks kraavi ning kannatada sai üksnes teie sõiduk, piisab kindlustusele kahjuteate edastamisest ning teisi ametkondi teavitada ei ole vaja. Samas soovitame alati pärast õnnetust oma kindlustusandjaga ühendust võtta ning neilt saadud juhiste järgi toimetada – nii on kõige kindlam.

Ifi klientidel on see protsess eriti lihtne, kuna ainus asi, mida teha tuleb, on avariilise sõiduki töökotta sõidutamine. Kui sõidukiga ei ole ohutu liigelda, tuleb kindlustustelefoni 777 1211 kaudu tellida puksiir – see on Ifi kasko kliendile tasuta ning viib auto õigesse teenindusse.

Kui õnnetuses on ka teisi osalisi, tuleb kindlasti juhtumi asjaolud fikseerida. Selleks on liiklusõnnetuse puhul spetsiaalne vorm, mis võiks autos olemas olla. Selle puudumisel võib andmed ka tavalisele paberile kanda. Soovitame õnnetuskohta ning asjaolusid ka pildistada. Politseisse tuleb teatada seaduses ettenähtud juhtudel: inimene sai viga, kannatanut pole sündmuskohal, süüdlast pole sündmuskohal, loomaga kokkupõrge või selle vältimine.

Kõige soodsam kasko internetist

Kindlustus on mõistlik osta internetist, kuna üldjuhul on seal soodsam hind ning ka protsess ise on kiirem. Täna on juba paljudel kindlustusseltsidel olemas internetis kindlustamise võimalus. Näiteks Ifi e-büroos on kõik vabatahtlikud kindlustused tavapärasest hinnast 15% soodsamad ning ostukeskkond ise kümneaastase praktikaga saanud väga turvaliseks ja lihtsaks. Kaskokindlustuse hinda saate kalkuleerida siin

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
13. October 2016, 14:39
Otsi:

Ava täpsem otsing