Logistikafirma Baltic Logistic Solutions investeerib kolme aastaga kuni 10 miljonit

03. mai 2017, 09:00
Baltic Logistic Solutions pakub logistikateenust, mis vastab täpselt toodete nõutud temperatuurinõudmistele. Kauba transportimisel ja ladustamisel vajalikud tingimused tagatakse –18 kraadi, 0 kraadi, +6 kraadi ja +22 kraadi temperatuurirežiimidel.
http://www.aripaev.ee/storyimage/EA/20170503/CM/170509959/AR/0/AR-170509959.jpg

Baltimaades Sanitexi gruppi kuuluv Baltic Logistic Solutions OÜ avas mullu suvel Rae vallas laohoone ning plaanib jõudsalt kasvu ka edaspidi: eesmärk on käivet ning mahtusid kolme aastaga kahe- kuni kolmekordistada ning suurendada laopinda 15 000 ruutmeetri võrra. Seejuures on plaanis investeerida 8–10 miljonit eurot.

Kuigi otsus Eestis logistikateenuse pakkumiseks oli tehtud juba kuus aastat tagasi, alustas Baltic Logistic Solutions reaalselt siin tegevust mullu. Juunis 2016 valmis uus A-klassi laohoone Rae vallas ja Sanitexi grupp omandas 20aastase kogemusega logistikaettevõtte Agora DC OÜ, mis seni oli Sanitexile logistikateenust osutanud. „Kuna Lätis ja Leedus on Baltic Logistic Solutions juba mõnda aega tegutsenud, võib öelda, et tänaseks katame kogu Baltikumi ning meist on saanud toidu- ja esmatarbekaupade turunišis kolmandale osapoolele logistikateenuse pakkujate seas turuliider,“ ütleb Baltic Logistic Solutions OÜ tegevjuht Ando
Nõupuu.
Ettevõtte eelis on haardeulatus, sest tegutsetakse toimiva ühtse laosüsteemi ja logistikalahendusega üle kolme riigi. „Pakume ettevõtetele võimalust sõlmida leping ühe regiooni ettevõttega ja saada samal ajal garantii, et kaup jõuab õigeks ajaks õigesse kohta ükskõik millise Balti riigi nurka. Meil on pidev transpordilahendus Baltic Link igapäevaselt sõitmas liinil Tallinn-Riia-Kaunas, mis võimaldab regulaarseid kaubatarneid üle Baltikumi. Ka välispartnerite jaoks oleme väga mugav lahendus – üks partner ühes regioonis, mis pakub ühe tsentraalse kesklao teenust Baltic HUB, varustades kõiki piirkondi,“ tutvustab Nõupuu, lisades, et mõistliku hinna ning jõu ja nõuga soovitakse olla abiks kõigile Eesti ettevõtetele, kes soovivad Lätis ja Leedus turgu hõivata.

Kolme temperatuurirežiimiga teenus üle Baltikumi

Müügijuht Sven Raismaa lisab: „Täna on meie klientideks maaletoojad/hulgimüüjad, tootmis-, tööstus- ja teenuseettevõtted, sealhulgas kaubandusettevõtted, e-kauplejad ning toitlustusettevõtted. Kõige tugevamad olemegi just toidu- ja esmatarbekaupade sektoris, kus saame liita erinevad väiksemad kaubatarned suureks saadetiseks, mis annab võimaluse pakkuda soodsamat hinda.“
Baltic Logistic Solutions pakub üle Baltikum logistikateenust, mis vastab täpselt toodete nõutud temperatuurinõudmistele. Kauba transportimisel ja ladustamisel tagatakse vajalikud tingimused –18 kraadi, 0 kraadi, +6 kraadi ja +22 kraadi temperatuurirežiimidel. Lisaks käivad logistikateenuse juurde ka kõik lisaväärtust andvad teenused nagu ümberpakkimised, markeerimised, kinke- ja kampaaniapakendid jne.
Baltic Logistic Solutions OÜ klientideks on oodatud ettevõtted ja organisatsioonid, kes vajavad kontrollitava hoiustamisrežiimiga suletud laopinda külmutatud, jahutatud ja tavatemperatuuril toiduainetele. Ettevõte on juurutanud 3PL-logistikatoimingutesse rahvusvahelise kvaliteedijuhtimise (ISO 9001:2008), keskkonnakaitse (ISO 14001:2004) ja toiduohutuse standardid ning ühe kõige nüüdisaegsema laojuhtimissüsteemi.

Logistikavaldkonna edu alus on tõhus IT-süsteem

Ettevõtte mullune tähtsaim otsus oli loomulikult oma laohoone käivitamine, mis on nutikale tänapäevamajale omaselt varustatud ökonoomsete leedvalgustitega, kasutab ladude kütmisest ja jahutamisest pärit jääk­energiat tarbevee soojendamiseks ning on peaaegu soojuskadude vaba. See kõik annab hinnavõidu nii omanikule kui ka klientidele, sest teenuste hinnad püsivad samuti tänu soodsatele kommunaalkuludele madalamad.
„Oli väga huvitav aasta! Lisaks hoone avamisele käivitasime uue transpordivõrgustiku ning arendasime välja tööks vajalikud infotehnoloogilised lahendused. Innovatiivsele logistikaettevõttele omaselt on meie komplekteerimine paberivaba, mis viib inimliku eksimise võimaluse nulli lähedale,“ räägib Ando Nõupuu. „Teenindades tugevaid turuliidreid, toetab see ühelt poolt meie jätkusuutlikkust ja teisalt nõuab pidevalt efektiivsuse tõusu ning arenemist, sest klientide nõudmised kasvavad. Tänaste logistikafirmade edu üheks aluseks on tõhusad ning pidevalt arendatavad ja kaasajastatavad IT-lahendused.“
Nii on Baltic Logistic Solutions OÜ võtnud näiteks kasutusele spetsiaalse IT-tarkvara, kuhu saab integreerida e-kaubanduse lahedused. Sven Raismaa hinnangul on e-kaubanduse osakaal pidevalt kasvav sektor ja BLS pakub logistilist tuge B2B ning B2C sektoris ja seda kõikidel temperatuurirežiimidel 18 miinuskraadist kuni 22 plusskraadini. Samuti on tõusuteel HoReCa sektori varustamine toidu- ja esmatarbekaupadega. „Turu trendidest rääkides tasub veel märkida Soome ja Rootsi ettevõtete huvi Eesti logistikakeskuste vastu, sest siinsed hinnad on taskukohased ning samas on meie asukoht transpordiks mujale Euroopasse suurepärane. Ülemeretransport on ju igapäevane! Samuti on näiteks meie kliendiks üks Venemaa e-kaubandusega tegelev ettevõte, kellel on selged laienemisplaanid üle piiri.“

Ettevõttel on pidev transpordilahendus Baltic Link igapäevaselt sõitmas liinil Tallinn-Riia-Kaunas, mis võimaldab regulaarseid kaubatarneid üle Baltikumi. Fotol BLS´i laohoone Assakul.

Baltic Logistic Solutions OÜs töötab 120, kontsernis üle Baltikumi kokku 1100 inimese. „Meie trumbiks on võimalus tööjõuressursse paigutada ümber näiteks firmasiseselt ehk kui tulemas on mõni suurem projekt, toome väljaõppinud tööjõu kohale Läti või Leedu ladudest. Tunneme, et meie seljatagune on tugev ja oleme valmis turgu vallutama,“ ütleb ettevõtte tegevjuht, lisades, et neil on ambitsioonikas plaan kasvatada järgmise kolme aasta jooksul efektiivsust 50% ning laopinda umbes 15 000 ruutmeetri võrra ligi 30 000 ruutmeetrini.

www.blslogistic.ee

Kui soovid rohkem infot, jäta kontaktandmed siia:

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
02. May 2017, 13:53
Otsi:

Ava täpsem otsing