Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Estonian Air pööras Finnairile selja

    «Korraga saab võtta ainult ühe naise ja igal partneri valikul on oma hind,» kommenteeris järgmisest hooajast Finnairiga koostöö katkemist Estonian Airi president Børge Thornbech. «Pealegi valis Finnair endale lennundusalliansi One World kaudu juba teised partnerid,» lisas ta. SAS Eesti ja Soome vahel siiski lendama ei saa hakata, sest Skandinaavia lennufirmale pole lennunduslepinguga selleks õigusi antud.
    Finnairi Tallinna lennujaama ülem Laur Kokla ütles, et kahe lennufirma koostöö lihtsustas reisimist Eesti ja Soome vahel, sest see andis reisijale suurema valikuvõimaluse. Nii näiteks sai hommikul vara Tallinnast Helsingisse Estonian Airi lennukiga ja tagasi võis lennata Finnairiga. Lennukites oli kindel arv kohti mõlema lennufirma tarvis. «Eks me nüüd lenda kumbki oma lennukitega edasi nagu enne koostööle asumist,» nentis ta.
    Estonian Airi asepresidendi Toomas Leisi sõnul võidab koostööst SASiga eelkõige Eesti lennureisija. Ta saab järgmisel hooajal kasutada EuroBonuse püsikliendi-
    süsteemi kõigil sellega ühinenud firmade lennukitel. Laieneb ka võimalus lende valida ja ühitada.
    Alates 28. märtsist alustavad Estonian Air ja SAS koodijagamise lende Tallinna--Stockholmi, Tallinna-
    Kopenhaageni ja Tallinna--Oslo liinil. See võimaldab jaotada reisid päeva peale laiali reisijaile sobivamaid aegu arvestades. Praegu väljuvad kahe lennufirma lennukid hommikul samasse sihtkohta 20minutiliste vahedega ja see ei ole Leisi hinnangul majanduslikult mõistlik. Lendamise mugavamaks muutumisel suureneb tema hinnangul ühtlasi Tallinna osa transiit-
    lennujaamana.
    Varem ei jõudnud Estonian Air ja SAS lendude jagamisel Tallinna--Stockholmi ja Tallinna--Kopen-
    haageni liinil omavahel kokkuleppele ja sellealastesse vaidlustesse pidid sekkuma kahe maa transpordi-
    ministrid.
    Lindgreni sõnul on Estonian Airi erastamiskonkursi kaotanud SASi huvi eelkõige oma mõjuvõimu suurendamine siinses kasvavas turupiirkonnas. «Kui siin ei ole meie, tuleb siia keegi teine,» märkis ta.
    Thornbech ütles, et Maersk Airil ei ole kavas oma osalusest Eesti rahvuslikus lennufirmas loobuda ja seda küsimust pole juhtkond arutanud.
    Lennuameti peadirektori Toomas Petersoni sõnul on eile sündinud koostööleppel paljude heade külgede juures ka oma ohud. Ta viitas konkurentsi kadumisele Tallinnast Skandinaaviamaade pealinnadesse kulgevatel lennuliinidel. Tallinna--Helsingi liinil ennustas ta aga võitluse teravnemist Estonian Airi ja Finnairi vahel.
    SAS kuulub lennufirmade ühendusse Star Alliance koos Lufthansa, United Airlinesi, Thai Airwaysi, Air Canada, Spanairi ja Icelandairiga.
  • Hetkel kuum
5% Klubi, 99% tõenäosusega
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Riik loob 50 miljoni euroga kaitsetööstuse fondi
Valitsus plaanib luua riikliku fondi, mis investeerib kaitsetööstusse raha otse ja erafondide kaudu. Praeguste ekspordigarantiide arvel suunatakse fondi 50 miljonit eurot.
Valitsus plaanib luua riikliku fondi, mis investeerib kaitsetööstusse raha otse ja erafondide kaudu. Praeguste ekspordigarantiide arvel suunatakse fondi 50 miljonit eurot.