Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kampaania edukus sõltub ettevõtte allüksuste kaasamisest

    Turunduskampaania ettevalmistamise all mõeldakse üldiselt eelkõige turundusosakonna vastutusalasse kuuluvat tegevust, mille eest turundusosakond siis ainuisikuliselt vastutab. Tihti kogetakse seda kui turundusosakonna ülesannet, millega teistel organisatsiooni allüksustel pole vähimatki pistmist.
    Kampaania ettevalmistamine projektijuhtimise kuldtõdesid arvesse võttes tähendab aga seda, et vaja on juhtida protsessi kui sellist, seega kampaania ideed tuleb vahendada ka teistele firma allüksustele, saada neilt tagasisidet ja vastavalt sellele luua tervik, mille eesmärk on tarbijaga efektiivse suhtluse jätkuv arendamine. Protsesside juhtimine eeldab alati suhtlemist, oma ideede kaitsmist ja suhtlemine on kahepoolne, mis omakorda tagab tagasiside ja annab kindluse idee õigsuses või paneb rohkem pingutama uue idee väljamõtlemisel ja argumentide leidmisel.
    Kui turundusosakonnalt oodatakse kampaania ettevalmistamist ja läbiviimist ja turundusosakond ise ei etenda integreerivat rolli teiste allüksuste (eriti müügiosakonna) kaasamiseks, on üldjuhul organisatsioonipoolne tagasiside pehmelt öeldes ainult kriitika.
    Siit ka probleem, mille üle paljud turundusinimesed kurdavad, et nende tööd ei osata organisatsioonis piisavalt hinnata ja turundus ongi teiste organisatsiooniliikmete silmis muidusööja rollis, kes kulutab palju raha ja käegakatsutavat kasu ei too.
    Projektijuhtimine ehk pigem protsessijuhtimine annab võimaluse mõelda kampaania ettevalmistamisel ka teiste allüksuste kaasamisele, mis omakorda tekitabki olukorra, kus organisatsioon tervikuna liigub eesmärgi poole (eeldades, et kõik teavad, millised on eesmärgid) ja tunnetab oma osavõtuga, et idee on ühine. Paljud on nõus rohkem pingutama arusaadavate eesmärkide kui kaugete ja abstraktsete nimel.
    See kõik kehtib siiski ainult sellises olukorras ja organisatsioonis, kus tegeletakse strateegilise planeerimise, eesmärkide püstitamise ja järelevalvega süstemaatiliselt.
    Kui turundusosakond tegeleb ainult n-ö pastapliiatsite tellimisega ja ainus eesmärk on need võimalikult odavalt kätte saada, on sellisest meetodist raske kui mitte võimatu rääkida.
    Seega kampaania ettevalmistamine ja läbiviimine ning analüüs on üks turundusosakonna tegevustest, mis baseerub organisatsiooni eesmärkidel ja visioonidel. Kampaania on suhtlemine kliendiga ja tihti me ei mõista hea käitumise vajalikkust ja ka sellest on vähe, kui seda vajalikkust mõistab ainult turundusosakond. Seega mida edukamalt suudab turundusosakond teisi allüksusi (eelkõige müügi-, finantsosakonda) integreerida ja protsessi haarata, seda edukam on kampaania. Sest iga hea idee ei too veel edu, kui see idee ellu ei rakendu ja sellest aru ei saada.
  • Hetkel kuum
Ekspert: ka metsatööstus ootab keskpankurite sõnumeid
Kui baasintressid langevad, on lootust, et puidusektoris terendavad jällegi suuremad mahud ja paremad käibed, kirjutab KPMG metsasektori vandeaudiitor Siim Külasepp Äripäeva Infopanga metsatööstuse kvartaliraportile antud kommentaaris.
Kui baasintressid langevad, on lootust, et puidusektoris terendavad jällegi suuremad mahud ja paremad käibed, kirjutab KPMG metsasektori vandeaudiitor Siim Külasepp Äripäeva Infopanga metsatööstuse kvartaliraportile antud kommentaaris.
Tehnoloogiaaktsiatel toss väljas. Uued sektorid buumivad Unusta tehnoaktsiad ja loe, kust tuleb kasv praegu
Investoril on võimalik oma investeerimisportfelli ülesehitamisel lähtuda erinevatest strateegiatest. Kui pole aega turul toimuvat jälgida, sobib hästi populaarne „osta ja unusta“-strateegia. Kes aga tunneb rohkem huvi turul toimuva vastu, saab turu muutustest kasu lõigata sektorite rotatsiooni jälgides.
Investoril on võimalik oma investeerimisportfelli ülesehitamisel lähtuda erinevatest strateegiatest. Kui pole aega turul toimuvat jälgida, sobib hästi populaarne „osta ja unusta“-strateegia. Kes aga tunneb rohkem huvi turul toimuva vastu, saab turu muutustest kasu lõigata sektorite rotatsiooni jälgides.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Raadiohitid: Roosaare koduturu aktsiatest ja lahkuv juht kinnisvarast
Nädala hittides domineeris investeerimine: investor Jaak Roosaare tegi tiiru ümber koduturu aktsiate, Marko Oolo analüüsis tehnoloogiaaktsiaid. Investor Toomas võttis kokku tulemuste hooaja ja Infortari juhatuse esimees Ain Hanschmidt lükkas ümber Toomase kriitika.
Nädala hittides domineeris investeerimine: investor Jaak Roosaare tegi tiiru ümber koduturu aktsiate, Marko Oolo analüüsis tehnoloogiaaktsiaid. Investor Toomas võttis kokku tulemuste hooaja ja Infortari juhatuse esimees Ain Hanschmidt lükkas ümber Toomase kriitika.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Omanikku vahetanud puiduäri kaotas käibest viiendiku
Äsja Combiwoodile müüdud puiduvarumisäri Metsä Forest Eesti kaotas eelmisel aastal käibest pea viiendiku ja ärikasumist kadus kolmveerand.
Äsja Combiwoodile müüdud puiduvarumisäri Metsä Forest Eesti kaotas eelmisel aastal käibest pea viiendiku ja ärikasumist kadus kolmveerand.
Mööblitootjale saabus tunneli lõpp koos valgusega
Mööblitootja Wermo käive kahanes eelmisel aastal pisut, see-eest aga kasumlikkus kasvas kõvasti ja ettevõtte tegevuses on toimunud muutused.
Mööblitootja Wermo käive kahanes eelmisel aastal pisut, see-eest aga kasumlikkus kasvas kõvasti ja ettevõtte tegevuses on toimunud muutused.