Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Sihtrühmani saab märksõnadega

    Neti esimene reklaamiklient, Baltic Media Services, valis aasta lõpuni võimaluse reklaamida bänneri märksõnaotsingu vastuseleheküljel. Baltic Media Services?i bänner kuvatakse Neti keskkonnas viie märksõna (meedia, meediavahendus, meediaagentuur, media, reklaam) otsingu tulemusena tekkinud leheküljel.
    Sellist reklaamivõimalust pakuvad vaid WWW Wärk ja nüüd ka Neti, kelle puhul on otsing üks tähtsamaid funktsioone. Ilma hea otsimootorita on võimatu operatiivselt ja kontsentreeritult leida vajalikku infot Interneti kümnete miljonite lehekülgede seast.
    Reklaamiklientide üleminekut Neti keskkonda esialgu konkurendid ei karda, pigem arvatakse, et reklaamiklientide internetireklaami eelarved kasvavad.
    ?Mõnes mõttes võiks Neti tulekut reklaamiturule võrrelda ETV naasmisega telereklaami turule, mis ei kõigutanud oluliselt erakanalite liidri, TV3 positsioone,? leiab Delfi meediagrupi juht Matis Metsala.
    Neti.ee kasutajate profiil on sarnane interneti kasutajate profiilile nii nagu seda on kirjeldatud BMF arvutikasutaja uuringutes. Otsingumootorite kasutusstatistikat jälgides näeme, et kasutuse tippaeg on tööaeg 9.00?18.00 ning väga madal nädalavahetustel. Netit kasutatakse kõige enam töökohal ja kõige suurem kasutajagrupp on 18-24aastased.
    Külastatavust ja päringute arvu ei saa vastandada ega öelda, et üks on olulisem kui teine. Võimalikult suure auditooriumi saavutamiseks on olulisem päringute arv, kuid suur külastatavus tagab omakorda reklaami parema mõjususe. Väikese päringute arvuga kuid suure külastatavusega on tavaliselt ?free e-mail?- sarnased süsteemid.
    Võimalikult suure auditooriumi saavutamiseks võiks muidugi valida nii palju märksõnu kui võimalik. Netil on hetkel see võimalus piiratud viie sõnaga ühe tellimuse kohta, kuid see võib muutuda, kui saab selgeks, et seda on liiga palju või liiga vähe. Samas on klientidel võimalik teha mitu tellimust ning valida tänu sellele rohkem märksõnu.
    Delfi ja Neti sihtrühmade kattuvus on küllalt suur. Peaks kindlasti arvestama asjaolu, et need kaks keskkonda on oma olemuselt ja vormilt erinevad. Neti on otsingumootor ehk korrastatud internetiviitade kogu. Delfi on aga portaal, mille peaeesmärk on pakkuda hulka erinevaid tooteid/teenuseid, kusjuures tähtsal kohal on toimetatud sisu.
    Mida kauem kasutaja ühes või teises keskkonnas viibib, seda kauem näeb ta ka reklaame. Otsingumootirisse sisestatakse otsitav sõna, selle tulemused kuvatakse mõnekümne sekundiga ja hiireklõpsuga esimese kuvatud lingi peal on kasutaja lahkunud keskkonnast. Internetiväravas aga on keskmise sessiooni pikkus tunduvalt pikem.
    See on teenus, mida Neti kõige edukamalt ostuada võiks ja Delfi kindlasti ka oma klientidele soovitab. Tark on valida nii palju märksõnu kui võimalik eeldusel, et need seostuvad kõige paremini ja otsesemalt reklaamija poolt pakutavaga. Märksõnu võiks valida lähtuvalt loogikast, milliste sõnade abil otsib tarbija infot.
    Eestis ei ole internetikeskkondade osas tehtud põhjalikke kasutajauuringuid. Otsingumootorite ja temaatiliste kataloogide puhul suunatakse sõnum sihtrühmale eelkõige eri teemalehtede kaudu, WWW Wärk ja ka Neti on kasutusele võtnud banneri sidumise otsingusõnaga, et väga täpselt mõjuda vastavast tootest/teenusest huvitatutele.
    Kõik sõltub reklaami eesmärgist. Kui soovitakse mõjuda ühele ja samale inimesele võimalikult mitu korda, on mõistlik valida keskkond, kus on suur külastatavus ja väiksem arv kasutajaid. Kui on aga soov võimalikult väikese investeeringuga edastada oma sõnum paljudele inimestele, peaks valima vastupidiste näitajatega keskkonna.
    WWW Wärgis ei ole märksõnade arv piiratud. Valida võib kõik sõnad, mis kliendi arvates peaksid tema toote ja/või teenusega seostuma. Mida rohkem sõnu valida, seda kiiremini saab täis ostetud kontaktide hulk. Siin peaks kindlasti jälgima kõige rohkem otsitavaid sõnu, sest väga erialaseid märksõnu eriti palju ei otsita.
  • Hetkel kuum
Heleri Michalski: tulevik on ülitundlike inimeste päralt, enesekehtestamine tuleb kasuks juba nüüd
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
DelfinGroup teatas kasvust kõigis ärisuundades
Läti finantsettevõte DelfinGroup suurendas selle aasta esimeses kvartalis kasvu kõigis ärisegmentides. Ettevõtte 2024. aasta esimese kvartali müügitulu kasvas 26% võrreldes eelmise aasta esimese kvartaliga ja see ulatus 14,3 miljoni euroni.
Läti finantsettevõte DelfinGroup suurendas selle aasta esimeses kvartalis kasvu kõigis ärisegmentides. Ettevõtte 2024. aasta esimese kvartali müügitulu kasvas 26% võrreldes eelmise aasta esimese kvartaliga ja see ulatus 14,3 miljoni euroni.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Üks parimaid juhte Ivo Suursoo: Eesti juhtide nõrkus on vähene unistamine
"Eesti juhtide tugevus on see, et oleme kahe jalaga maas. Nõrkus on see, et unistame vähe," usub OIXIO Grupi juhatuse esimees Ivo Suursoo.
"Eesti juhtide tugevus on see, et oleme kahe jalaga maas. Nõrkus on see, et unistame vähe," usub OIXIO Grupi juhatuse esimees Ivo Suursoo.
No ei ole nii kestlikult valus
Kestlikkuse aruandluse valu ettevõtetele, ammugi väikestele, ei ole nii suur, kui seda näidata üritatakse, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kestlikkuse aruandluse valu ettevõtetele, ammugi väikestele, ei ole nii suur, kui seda näidata üritatakse, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Prilliäris uus liikumine: Soome kett ostab Eagle Visioni poed
Eestis juba viit prillipoodi omav Soome firma ostis juurde kuue poega Eagle Visioni optikaketi, teatas ettevõte.
Eestis juba viit prillipoodi omav Soome firma ostis juurde kuue poega Eagle Visioni optikaketi, teatas ettevõte.