Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Veebidisaini pakkujaid Eestis üle kahesaja

    Eestis on 260 firmat või eraisikut, kes pakuvad veebidisaini. Vähemalt nii selgub neti.ee-st, kui võtta lahti kataloog ?Webidisain ja reklaam Internetis?. Samas puudub siinsetes otsingumootorites täiesti kataloog nimega ?Internetiturundus?. Laias laastus võib veebidisainifirmad liigitada kolme kategooriasse:
    Veebidisainile orienteeritud firmad. Siia alla kuulub enamik ülalmainitud kataloogis esindatud firmasid. Teenus on küllalt kitsalt piiritletud, hõlmates disaini, lihtsamat programmeerimist, osal juhtudel ka keerukamaid programmeerimistöid. Teenuse kvaliteet on varieeruv, ulatudes ühe koolipoisi ettevõtmistest professionaalsete ja kogemustega firmadeni.
    Reklaamiagentuurid. Tavameediale spetsialiseerunud reklaamiagentuurid, kes on oma muudele teenustele lisanud ka veebidisaini, pakkudes kliendile nii tava- kui ka virtuaalset meediat hõlmavaid reklaamistrateegiaid ja -kampaaniaid. Reeglina ei pa-
    ku keerukamaid tehnilisi lahendusi, vaid need ostetakse sisse.
    Terviklahendusi pakkuvad virtuaalse meedia agentuurid. Need võib omakorda jaotada kaheks ? tehnilistele ja turunduslahendustele orienteeritud teenusepakkujad. Siia kategooriasse kuuluvad firmad pakuvad reeglina kogu e-teenuste spektrit.
    Veebikeskkonna loomine on igale firmale teatud mõttes uus äriprojekt, mis nõuab investeeringuid ja millest oodatakse tulevikus nende investeeringute kas otsest või kaudset tasuvust. Iga projekt algab ideest ja selle alusel koostatud äriplaanist, et võimalikult täpselt paika panna ja kirjeldada idee, selle teostamise võimalused ja projekti väärtus firmale ehk tulevane kasu. Analoogselt peab ka veebikeskkonna loomine algama analüüsist ja projektist, et täpselt defineerida firma vajadused, probleemid ja eesmärgid ning nende alusel võimalikult detailselt kirjeldada erinevaid lahendusi ning nendeni jõudmise protsessi.
    Te tunnete oma ärivaldkonda. Kuid kas te suudate edukalt rakendada interneti võimalusi oma äri edendamiseks? Selle küsimuse peaks iga firmajuht endale esitama.
    Firmal tuleks veebikeskkonna loomisel otsida mitte teostajat, vaid koostööpartnerit, kes suudab lisaks ilusale disainile pakkuda ka omapoolset sisulist analüüsi, genereerida ideid ja pakkuda toimivaid turunduslahendusi. Veebilehekülje edu aluseks on eelkõige sisuline analüüs ja kandev idee, millele on üles ehitatud visuaalselt atraktiivne disain.
    Kõik partnerit otsides sõelale jäävad firmad tuleks ka neist kolmest põhimõttest lähtudes läbi kaaluda ja proovile panna ? kas nad suudavad teile tõestada, et nende pakutud lahendus vastab neile põhimõtetele, kas nad suudavad pakkuda ideid ja lahendusi?
    Veebifirma leitakse tavaliselt kas tehtud tööde või firma enda kodulehekülje kaudu. Eelkõige peaks endale partnerit otsides tähelepanu pöörama potentsiaalse partneri suutlikkusele pakkuda terviklahendusi: turundusuuringuid ja analüüsi, strateegia loomist ja arendust, vee-
    bikeskkonna loomist ning veebikeskkonna arendust ja hooldust.
    Valiku saab teha veebifirmade kodulehekülgi ja nende tehtud töid uurides. Kõige olulisemaks tuleks ilmselt pidada firma suutlikkust luua terviklikke kontseptsioone, samuti filosoofiat ning tööpõhimõtteid (kui neid on kirjeldatud). Ka varem tehtud tööd on soovitav kriitilise pilguga üle vaadata, et mitte lasta ennast petta pelgalt ilusast disainist.
    Eesmärgiks peaks olema just pikaajalise partneri leidmine, kes interneti võimalusi tundes ja neid efektiivselt kasutada osates suudab koostöös aidata tellijal saavutada talle vajalikke turunduslikke ja ärilisi eesmärke.
  • Hetkel kuum
Ekspert: ärme rabista kohustuslike e-arvete jõustamisega
Ettevõtetel tasub juba praegu lepingus paika panna arve esitamise viis, muidu võib valitsusest riigikogu menetlusse saadetud eelnõu järgi enese teadmata nõustuda e-arve esitamise kohustusega, kirjutab äriõiguse ekspert ja kauaaegne ettevõtjate õigusnõustaja, advokaadibüroo RASK partner Annika Vait.
Ettevõtetel tasub juba praegu lepingus paika panna arve esitamise viis, muidu võib valitsusest riigikogu menetlusse saadetud eelnõu järgi enese teadmata nõustuda e-arve esitamise kohustusega, kirjutab äriõiguse ekspert ja kauaaegne ettevõtjate õigusnõustaja, advokaadibüroo RASK partner Annika Vait.
USA aktsiaturul näitavad ralli märke uued sektorid
Neljapäeval USA aktsiad tõusid, kuna prognoositust suurem arv töötu abirahade taotlusi näitas, et tööjõuturg jätkab jahtumist, vahendas Yahoo Finance.
Neljapäeval USA aktsiad tõusid, kuna prognoositust suurem arv töötu abirahade taotlusi näitas, et tööjõuturg jätkab jahtumist, vahendas Yahoo Finance.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Raadiohommikus: juhtimisest, kinnisvarast ja kliimaseadusest tööstusele
Reedene raadiohommik vaatleb äsja avalikustatud kliimaseadust, kuid juttu tuleb just selle mõjust tööstusele. Räägime, kuidas mõjutab kavandatav seadus Heidelberg Materials Kundat ehk endist Kunda Nordic Tsementi. Samuti tuleb juttu sellest, kuidas läheb ettevõttel praegu.
Reedene raadiohommik vaatleb äsja avalikustatud kliimaseadust, kuid juttu tuleb just selle mõjust tööstusele. Räägime, kuidas mõjutab kavandatav seadus Heidelberg Materials Kundat ehk endist Kunda Nordic Tsementi. Samuti tuleb juttu sellest, kuidas läheb ettevõttel praegu.
Metsamajandajad metsanduses pikka plaani ei näe
Erametsandajate jaoks pole suurim probleem mitte majanduse langus või vähenenud nõudlus puittoodete järele, vaid riikliku metsanduspoliitika ettearvamatus.
Erametsandajate jaoks pole suurim probleem mitte majanduse langus või vähenenud nõudlus puittoodete järele, vaid riikliku metsanduspoliitika ettearvamatus.