Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tramm on bussist atraktiivsem

    Meediaagentuur planeeris Liptoni reklaami trammidele ja esitas oma kava Unileveri Balti peakontorisse Riias. Unilever Eesti trade marketeer Jana Aleksius ütleb, et meediaagentuur esitas ettevõttele transpordi teekonna, reklaampinna hinnad, sõidukite (trammide) arvu ning nendele andmetele toetudes arvutatakse hinna ja kontaktide arvu suhe. Tulemusena leiti, et trammid on kõige etemad, sest neil on tihe sõidugraafik ja nad liiguvad kesklinna piirkonnas. Bussid ja trollid sõidavad ka äärelinna, mistõttu on neid vähem märgata.
    Samas väidab Sõidukireklaami Keskus, et ühte reklaambussi on võimalik panna ka rohkematele ja parimatele liinidele sõitma, mis suurendab selle väärtust.
    Meediakanali valikul tuleb arvestada mitmeid tegureid ? kampaania eesmärke, strateegiat, sihtrühma, meediakanali auditooriumit, kontakti hinda, efektiivsust, imagot jmt.
    Kui selle tulemusena on trammidel rohkem reklaami kui bussidel või trollidel, siis see lihtsalt on nii. Pealegi, trammide ning busside ja trollide sihtauditooriumid erinevad osaliselt üksteisest.
    Kindlasti ei saa öelda, et tramme eelistataks põhjendamatult teistele transpordivahenditele.
    Kui vaadelda Soome ja Rootsi meediaturgu, võib täheldada märgatavaid erinevusi võrreldes Eestiga. Nendes riikides valitakse meediakanalid peamiselt efektiivsuse näitajate põhjal, kuid Eestis jälgitakse rohkem trendi. Kõige enam on märgata seda välireklaamis.
    Välimeediakanalitest on kampaaniate läbiviimiseks vähem kasutatud reklaami ühissõidukitel, samas tema efektiivsuse näitajad on väga head. Näiteks Tallinki suusareiside reklaam ainult 25 Tallinna bussidel jõudis kahe kuuga 58ni Tallinna elanikkonnast.
    Ühissõidukite reklaampinna oskamatu kasutamisega võivad aga kaasneda ebaefektiivsed näitajad.
    Mainekujundusreklaamiga välimeedias meenuvad esimesena reklaamid trammidel. Trammil reklaamimise otsuse teeb tavaliselt reklaamiandja juba enne, kui ta meedia-agentuuriga konsulteerib. See on suures osas trendi jälgimine, kus jäetakse efektiivsuse näitajad tagaplaanile.
    Reklaamtrammidel on selged küllastumise tunnused, mis vähendab efektiivsust. Tähelepanuta on jäänud muud ühistranspordivahendid, kus reklaam tõmbab suuremat tähelepanu, kuna eristub paremini ümbritsevast. Näiteks Electroluxi reklaambuss jõudis poolteise aastaga 53ni Tallinna elanikkonnast, liikudes vaid kahel liinil.
  • Hetkel kuum
Heleri Michalski: tulevik on ülitundlike inimeste päralt, enesekehtestamine tuleb kasuks juba nüüd
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
DelfinGroup teatas kasvust kõigis ärisuundades
Läti finantsettevõte DelfinGroup suurendas selle aasta esimeses kvartalis kasvu kõigis ärisegmentides. Ettevõtte 2024. aasta esimese kvartali müügitulu kasvas 26% võrreldes eelmise aasta esimese kvartaliga ja see ulatus 14,3 miljoni euroni.
Läti finantsettevõte DelfinGroup suurendas selle aasta esimeses kvartalis kasvu kõigis ärisegmentides. Ettevõtte 2024. aasta esimese kvartali müügitulu kasvas 26% võrreldes eelmise aasta esimese kvartaliga ja see ulatus 14,3 miljoni euroni.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Tallink seab kasumlikkuse agressiivsest laienemisest olulisemaks
Tallink Grupi 35. aastapäevale pühendatud saate külaline on kontserni juhatuse esimees Paavo Nõgene, kellega räägime juhtimisest – kas regiooni suurima laevandusettevõtte juhtimine on erinev teatri juhtimisest?
Tallink Grupi 35. aastapäevale pühendatud saate külaline on kontserni juhatuse esimees Paavo Nõgene, kellega räägime juhtimisest – kas regiooni suurima laevandusettevõtte juhtimine on erinev teatri juhtimisest?
No ei ole nii kestlikult valus
Kestlikkuse aruandluse valu ettevõtetele, ammugi väikestele, ei ole nii suur, kui seda näidata üritatakse, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kestlikkuse aruandluse valu ettevõtetele, ammugi väikestele, ei ole nii suur, kui seda näidata üritatakse, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Prilliäris uus liikumine: Soome kett ostab Eagle Visioni poed
Eestis juba viit prillipoodi omav Soome firma ostis juurde kuue poega Eagle Visioni optikaketi, teatas ettevõte.
Eestis juba viit prillipoodi omav Soome firma ostis juurde kuue poega Eagle Visioni optikaketi, teatas ettevõte.