Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Reklaamiga on lapsi kerge püüda

    Rahvusvahelised küsitlused on näidanud samuti, et laste mõjul (mangumise/nurumise abil) ostetud tooted moodustavad olenevalt tootegrupist 20?50 lastele suunatud kaupade müügist.
    Seega arvab Emori suunajuht Aivar Voog, et lapsed võiksid Eestis mõjutada summat, mis on ligilähedane 2?3 miljardile kroonile. Selle summa sisse kuuluvad vaba aja tooted, riided, toidukaubad. Taskuraha saab suurem osa Eesti lapsi, kusjuures 6?9aastased saavad keskmiselt 15 krooni nädalas ja 10?14aastased 29 krooni nädalas. Emori küsitles 360 6?14aastast last üle Eesti.
    Laste küsitluse tulemuse analüüs näitab, et lapsi stimuleerivad pigem visuaalsed kui verbaalsed eneseväljendusvõimalused. See tähendab, et tuleb lasta lastel joonistada ja meisterdada.
    Sündmusturunduses on potentsiaali spordi ja liikumisega seotud üritustel.
    Viimase paari aasta jooksul on teismelised ning teisme-eelikud tarbijatena palju teadlikumaks muutunud. Nad orienteeruvad üsna hõlpsasti mitmete (staatus)sümbolite maailmas ning teavad, mis neile meeldib, mis mitte. Järelikult on nendega kergem suhelda, kuna positiivsete tähenduslike märkide ring on suurem. Samas muutub suhtlemine raskemaks: kui valitakse ?vale märk?, võib see neutraalse vastuvõtu hoopis negatiivseks muuta.
    Et lastele turundamises olla edukas, tuleb teha reaalsed müügiplaanid. Teadmatus on suur, kuna keegi ei oska täpselt öelda, kuidas kaup lastele ennast müüb.
    Suuri probleeme tekitab turu ülehindamine, mille tulemuseks on suured lao- ja kauplusejäägid. Selle kauba realiseerimiseks Eestis ei ole head väljapääsu. Ka suured allahindlused ei aita, sest ?laste turg? küllastub kiiresti.
    Lapsed tahavad vaheldust, uuendusi, üllatusi, tootetäiendusi. Lapsed ei ole väga lojaalsed tarbijad, sest nende tarbimisharjumused ei ole veel lõplikult välja kujunenud ning nad on ?tundlikumad? reklaami mõjutustele.
    Lapsed liiguvad suurtes huvigruppides, kus liidritel on suur mõju teistele. Kui ühel lapsel on, peab see kõigil olema. Seetõttu on vägagi edukad tooted, mille lisaväärtuseks on kollektsioneerimine ja vahetusvõimalused, mänguoskuse lihvimine (nt Jo-Jo, Capsid).
    Tavaloteriid on kaotanud oma atraktiivsuse ja suuremat huvi äratavad kiirloteriid (nt Coca-Cola korgikampaania).
  • Hetkel kuum
Heleri Michalski: tulevik on ülitundlike inimeste päralt, enesekehtestamine tuleb kasuks juba nüüd
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
20–30% inimestest on ümberringi toimuva suhtes tavapärasest märksa tähelepanelikumad ja tundlikumad, mistõttu ohustavad neid töökeskkonnas ülesõitmine ja isegi kiusamine. Vajadus niisuguste inimeste järele aga üha kasvab, kirjutab tööelu kogemusnõustaja ja kommunikatsiooniekspert Heleri Michalski.
Uber teavitas üllatuslikult suurest kahjumist
Sõidujagamise ettevõte Uber avalikustas, et teises kvartalis kanti üllatuslikult suurt kahjumit ning ettevõte prognoosib, et järgmise kvartali brutobroneeringud jäävad Wall Streeti ootustele alla, vahendas Yahoo Finance.
Sõidujagamise ettevõte Uber avalikustas, et teises kvartalis kanti üllatuslikult suurt kahjumit ning ettevõte prognoosib, et järgmise kvartali brutobroneeringud jäävad Wall Streeti ootustele alla, vahendas Yahoo Finance.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Üks parimaid juhte Ivo Suursoo: Eesti juhtide nõrkus on vähene unistamine
"Eesti juhtide tugevus on see, et oleme kahe jalaga maas. Nõrkus on see, et unistame vähe," usub OIXIO Grupi juhatuse esimees Ivo Suursoo.
"Eesti juhtide tugevus on see, et oleme kahe jalaga maas. Nõrkus on see, et unistame vähe," usub OIXIO Grupi juhatuse esimees Ivo Suursoo.
No ei ole nii kestlikult valus
Kestlikkuse aruandluse valu ettevõtetele, ammugi väikestele, ei ole nii suur, kui seda näidata üritatakse, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kestlikkuse aruandluse valu ettevõtetele, ammugi väikestele, ei ole nii suur, kui seda näidata üritatakse, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Raadiohommikus: Jaak Roosaare värske hinnang Eesti aktsiatele
Neljapäevases hommikuprogrammis kuuleme investor Jaak Roosaare värsket vaadet Eesti aktsiaturule, kliimaministri selgitusi kliimakindla majanduse seadusest ning vaatame börsifirmade juhtidega otsa kvartalitulemustele.
Neljapäevases hommikuprogrammis kuuleme investor Jaak Roosaare värsket vaadet Eesti aktsiaturule, kliimaministri selgitusi kliimakindla majanduse seadusest ning vaatame börsifirmade juhtidega otsa kvartalitulemustele.
OECD soovitab Eestil kinnisvara maksustada
Eestil tuleb võlakoormuse vältimiseks tegeleda maksudega, soovitavalt varamaksude kaudu, majanduse elavdamiseks tuleks aga edendada ettevõtete digitaliseerimist.
Eestil tuleb võlakoormuse vältimiseks tegeleda maksudega, soovitavalt varamaksude kaudu, majanduse elavdamiseks tuleks aga edendada ettevõtete digitaliseerimist.