Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    ESCO laevadel reisib kaup nädalavahetusel

    ESCO Kieli liin töötab Eestist Saksamaale sõitvatest ro-ro laevaliinidest kõige paremini. Laevad püsivad hästi graafikus ning sõiduplaanid on sobivad: kaup pannakse Eestis reedel peale ja on kindlasti esmaspäevaks Saksamaal. Vastupidi toimib samuti: kaup pannase Saksamaal reedel peale ja jõuab pühapäevaks või esmaspäevaks Tallinnasse. Kuna ESCO laevad on aga üsna täis, siis võib probleeme tekkida haagise üle mere saatmisel koos vedukauto ja autojuhiga. Kuna kaubalaevad võivad peale võtta ainult 12 autojuhti, siis peab neile kohad juba broneerima nädal varem.
    Mahutavuse probleeme pole CF & S Agendid agenteeritaval Amazoni laevaliini laeval Argomann, kuna laev on nii suur. Minu meelest on aga Argomannil hinnad natuke kallimad kui ESCO laevadel. Argomanni puhul peab ka arvestama, et laevaga tasub Saksamaale import kaupa vedada Cuxhaveni sadamasse ja eksport kaupa tuua Bremerhavenist, kuna laev sõidab ringil Harwich-Cuxhaven-Tallinn-Turu-Bremerhaven. Argomanni graafik on ebamugav ka seetõttu, et laev läheb Tallinnast välja esmaspäeval ja jõuab Saksamaale kolmapäeval-neljapäeval. See tekitab aga probleemi, millega sealt haagis tagasi tuua. Samas on aga Argomann siiani hästi graafikus püsinud.
    Express Shipping Service reklaamitav ja agenteeritav uus BOW Marine RO-RO Service liin on tegelikult sama, mis varem kandis nime E.H. Harms. Lihtsalt Euroopas muutus operaator. Laevad, agendid ja graafikud on samad. BOW Marine RO-RO Service sõiduplaan on tehtud sama soodne nagu endisel E. H. Harmsi ja praegusel ESCO Saksamaa liinil. Täpsem info mul BOW Marine kohta puudub, kuid tema eelkäijal E.H. Harmsil oli probleeme graafikus püsimisega.
    Lõppkliendile on kauba meritsi Saksamaale viimine siiski natuke kallim, kui läbi Poola kulgeva autotranspordi kasutamine. Kui on aga kallis kaup, siis tuleb kindlasti laevaga minna, muidu on oht Poolas konvoisse sattuda. Konvoi võtab aga aega ja raha.
    Autor: Paavo Kollom
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Suur diil lukus: Novavax ja Sanofi käivitavad uute vaktsiinide arenduse
Novavaxi aktsiad enam kui kahekordistusid reedel pärast seda, kui ettevõte teatas 1,2 miljardi dollari suurusest litsentsilepingust Sanofiga.
Novavaxi aktsiad enam kui kahekordistusid reedel pärast seda, kui ettevõte teatas 1,2 miljardi dollari suurusest litsentsilepingust Sanofiga.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.