Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    TNT laiendas suurpakkide vedu väljapoole Euroopat

    Möödunud aasta novembrist pakub TNT Economy Expressi teenuses sihtpunkte väljapoole Euroopat. Varem toimis TNT Economy Expressi teenus vaid Euroopa piires. Eestis hakkas TNT laiendatud Economy Express teenust müüma aprillist. Teenus võimaldab klientidel saata kullerfirmaga suuremaid kaubakoguseid, mille lennutransport oleks liiga kallis.
    TNT-l on Euroopas oma kinnine autotranspordisüsteem, kus veokid liiguvad iga päev kindlatel regulaarliinidel.
    Euroopast väljapool on TNT teenuses kombineerinud auto- ja lennutranspordi. Kaup liigub TNT autotranspordi regulaarliinidel firma lennutranspordi keskusse Belgiasse Liege?i. Sealt edasi toimetatakse saadetised lennukiga vajalikku piirkonda väljapoole Euroopat ning lõppsihtpunkti veetakse kaup taas autoga. TNT Eesti juht Asko Talu sõnul on teenust siiski väljapool Euroopat esialgu võimalik kasutada ainult suurematesse riikidesse.
    Ka teised suuremad kullerfirmad, DHL ja UPS, ei sea saadetise kaalule piire. DHL Eesti müügi- ja turundusjuht Evert Kreek ütleb, et kui saadetis koosneb mitmest osast, võib see olla ka üle tuhande kilo. Peamiseks piiranguks on saadetise mõõdud, et see kaup mahuks lennuki uksest sisse. DHLil tuleb Euroopa piires saadetis jagada 50kg pakkideks ja mujale maailma saates 32kg pakkideks.
    UPSi ühe paki maksimaalne kaal on 70 kg, pikkus 270 cm ja mõõt (pikkuse ja ümbermõõdu summa) 330 cm.
    TNT Economy Expressi teenust on kõige soodsam kasutada 25?50kiloste saadetiste puhul. Suuremate saadetiste korral pakuvad soodsamat hinda juba tavaekspedeerijad, kergemate saadetiste transportimiseks on odavamad teiste kullerfirmade pakiveohinnad või TNT enda tava pakiveoteenus.
    Asko Talu kinnitab, et hinna kujundamisel seda konkurentide hindadega ei võrreldud. ?Tegime oma hinna lähtuvalt teenuse kulubaasist,? räägib Talu.
    Osaliselt näeme TNT Economy Expressi teenuses konkurenti Air Cargo Estonia (ACE) ekspedeerimisteenusele. ACE osutab lennutransporditeenust ning ACE Logistics kaubamärgi all mere- ja autotranspordi teenust. Economy Express konkureerib Euroopa piires oma kiiruselt meie regulaarse autotranspordi teenusega, kuid hinna osas on tunduvalt kallim.
    Kui kuller turundab oma Economy Expressi kui õhutranspordi teenust, siis on see muidugi meie teenuse konkurent. Konkurents piirdub siiski tavakaubaga, kuna kullerid ei transpordi kõiki kauba liike ? näiteks kergesti riknevat kaupa, ohtlikku kaupa. Samuti leidsin TNT teenuse kirjelduselt märke, et nende süsteemil on suur piirang ühe kaubaühiku koguse ja mõõtmete kohta, mida meil ei ole.
    Õhutranspordi ekspedeerimisteenus on endiselt kiirem, Economy Express on sisuliselt auto-õhu-auto teenus ja seega õhutranspordist aeglasem. Kiire teenuse tagamiseks on ka oluline omada kokkuleppeid lennufirmadega, mis garanteerivad ruumi sobilikel lendudel. Nii on ekspedeerijad töötanud juba aastakümneid. Kui kuller väidab, et nende kaupade lennuveoks ei ole mingeid ruumipiiranguid, siis iga õhutranspordiga tegelenud ettevõte teab, et ükski lennuk ei ole kummist.
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.