Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
PVC müüjad võistlevad turu pärast
Ometi ei saa turu nõudluse vähenemisest rääkida, pigem vastupidi.
ASi Auma Expo direktor Arvi Mägin sõnab, et tänavune esimene poolaasta oli põrandakatete müügis kõigi aegade parim. ?Möödunud aasta sama perioodi tulemuse ületasime rohkem kui 40 protsendiga. Paljud ärikliendid on aru saanud, et põrand on suurepärane vahend firma welcome-ala määratlemiseks ja samuti inimesi suunavaks elemendiks,? leiab Mägin. Auma Expo heade müügitulemuste põhjuseks on ka kevadel müügile jõudnud Forbo uued põrandakattekollektsioonid.
Uut valikut põrandakatteid pakkus alates jaanuarist ka OÜ Kuldvillak, kes kasvatas tänavu esimesel poolaastal oma müügimahtu mulluse sama ajaga võrreldes ligi poole võrra. OÜ Kuldvillak juht Vadim Apuhtin nendib, et esimesel poolaastal on põrandakatete turul toimunud tuntav elavnemine võrreldes 2000. aastaga. ?Paar aastat on turul mõõn olnud ja nüüd on see möödas,? leiab Apuhtin. ?Rohkem võetakse kodude ostmiseks pangalaenu ning suvi on olnud alati remonditegemise aeg. Kuid peamiselt annavad hea müügimahu siiski riiklikud tellimused,? sõnab Apuhtin. Kuldvillak tegeleb ka välis- ja sisespordiväljakutega ning just selles vallas on Apuhtini sõnul tunda erilist tõusutrendi.
Ehitusmaailma kaupluste keti omaniku ASi Fanaal müügitulemused jäid tänavu esimesel poolaastal tagasihoidlikumaks kui mullu. Selle põhjuseks peab tooterühmajuht Tiiu Napa asjaolu, et jaeketi kauplusi ehitati ümber, mis tõi klientidele kaasa ebamugavusi.
ASi Lincona Konsult müügitulemused jäid möödunud aasta esimese poolaastaga võrreldes samale tasemele, müük vähenes Arpeks Kaubandusel, Sveronil ja Decoral.
Tänavu kolmandas kvartalis ootavad PVC põrandakatete müüjad mõõdukat müügi kasvu.