Fännidele ja jaapanlastele

Mart Normet 14. september 2001, 00:00

Siit võinuks oodata kolmeduurihittide sadu. Roosad, ümarad ja magusad laulukesed nagu singel ?Maybe?. Aga ei. ?Online? on tõsisem kui Brainstormi eelmine hop-hop-lala-lala-plaat.

Suuresti lauljast ning laulusõnadest põhjustatud naivismi leidub siingi küllaga, kuid korporatiivse missiooni võtab kokku ?My Mission?, üks põnevamaid lugusid sel plaadil. Väärikas punkt hoolikalt peidetud ängile, ühiskonnakriitilisele hoiakule, mis tuleneb ilmselt liider Kaupersi ajakirjaniku taustast.

Kogu teosel jääb aga puudu ajakirjanikele ja meelelahutajaile omasest pealetükkivusest. Meeldejääv muusika saab olla kas pealetükkiv või diskreetne, siin kõlava muusika suurimaks puuduseks on anonüümsus. Ei liha ega kala. Ei Läti ega Briti.

?Online? jõuab sügise jooksul müüki pea kogu Euroopasse, huvi on bändi vastu ka Ameerikas. Usun, et õnneliku promotöö korral võiks Brainstorm edu saavutada hoopis Jaapanis. Sealsel ettearvamatul turul on läbi löönud mitmed mujal suhteliselt tundmatud grupid. Nende seas tobe Shampoo (Suurbritannia) ja suurepärane Atomic Swing (Rootsi), kes kõlavad kahe peale kokku nagu... Brainstorm. Nii et lootust on.

ļæ½ripļæ½ev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
25. November 2011, 09:11
Otsi:

Ava täpsem otsing