Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Ärritav reklaam arvutiekraanil

    Kuuldes arvuti taga tööd tegevate kolleegide sajatamist, ei saa päris kindel olla, et kõik sellest uuendusest rõõmu tunnevad.
    Hansapanga fantoom-bänner on üles riputatud mitmesse populaarsesse veebikeskkonda, sealhulgas portaalidesse ja meediaväljaannete lehekülgedele. Üle ekraani laotab see end siis, kui ühe neist lehekülgedest lahti jätate ja arvutiga kümme minutit midagi ei tee.
    See on üks innovatiivsetest lahendustest, mille Hansapank veebis reklaamimise võimaluste mitmekesistamiseks kasutusele on võtnud, räägib panga internetiturunduse osakonna juhataja Tanel Talve. Tema sõnul ei ole kampaania kohta negatiivset tagasisidet seni laekunud.
    Häirivaks osutub reklaam, mida inimene ei oska oodata, räägib Tele2 e-kommertsi juht Andres Jõesaar. "Kui reklaam ilmub meie ette ootamatult, võib selle mõju olla negatiivne vaatamata sellele, et see pälvib palju tähelepanu," tõdeb Jõesaar.
    Telereklaam pole vähem agressiivne ja ärritab samal moel, märgib reklaamiagentuuri Division juht Rain Pikand. Tema sõnul on aga teles võimalik reklaami teha pisut kenamini ning üleminek programmilt reklaamile on sujuvam, samuti oleme reklaamiplokkidega teles juba harjunud.
    Tegelikult oleme ju näinud ka kõiksugu kirevat veebireklaami, kuid Eesti oma keskkondades pole agressiivset reklaami seni üldse tehtud, on mõlemad reklaamispetsid nõus.
    Bänner on üks vähemmõjusaid internetis reklaamimise võimalusi. Mujal maailmas on näiteks küllalt levinud, et soovitud leheküljele minekuks pead täitma kümne küsimusega ankeedi suvalise toote kohta, toob Jõesaar näiteks.
    Jõesaare hinnangul on Hansapank olnud oma e-kommertsilahendustes väga innovaatiline, püüdes siiski tarbijat mitte ärritada. Hiljuti kasutati lahendust, kus teatud tegevuse peale käivitus vee tilkumise heli ettemängiv fail.
    Pikandi väitel ei ole iseenesest ärritavat reklaami olemas, küsimus on vastuvõtja tajus. Neti-tarbija peab aru saama, miks see reklaamkast tema ekraanile ronib.
    Pedagoogikaülikooli reklaami ja meedia osakonna juhataja Tiina Hiobi võib reklaam agresiivsena võib tunduda siis, kui tema sõnum on sisuliselt agressiivne ("Kiirusta, sest kaupa jätkub vaid esimesele 30-le!") või ta on vormistatud olemaks agressiivne ("Point ruulib!") või katkestab ta meie tähelepanuprotsesse täiesti ootamatutel hetkedel (bännerireklaam) või siis on reklaam pealetükkiv liigse kordumise tõttu (kopraonu-sündroom).
    "Agressiivsus on ilmselt korvamas ideevaesust - maailma reklaamiklassika paremikku kuuluvad reklaamid hiilgavad ikka pigem idee kui pealetükkivuse poolest," ütleb Hiob.
    Hiob lisab, et võib-olla kujundaks palju parema vastuvõtu ning hoiaku reklaam, kus kohe alguses vabandatakse, et vaataja aega ning tähelepanu oma huvides kasutatakse ning esitatakse oma sõnum viisakalt ja lühidalt ning siis tänatakse inimesi reklaamile pühendatud hetkede eest. Nimelt selline telereklaam võitis kunagi suure poolehoiu Jaapanis. Sellelt äärmuslikult näitelt võiks õppida küll.
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.