Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    SMS võib ettevõttele olla mobiilseks reklaamikanaliks

    Radiolinja Eesti teenusoperaatorüksuse juht Andrus Hiiepuu sõnul pole mobiilsideoperaatori jaoks enam esmane pakkuda liitumisi, vaid lisaväärtust ja lahendust, millest kasvab selgelt mõõdetav kasu. ?Tegu on win-win situatsiooniga, kus võitjateks on kõik osapooled (klient?ettevõte?operaator).
    Radiolinja viis koostöös Maksimarketiga suvel läbi reklaamikampaania. Kõik kliendid, kes viibisid erinevate Maksimarketite läheduses, said oma telefoniekraanile teate ?Maksist suvehind?. Vastav teade andis selge sõnumi, et Maksimarketis on sooduspakkumisi. Detailsema info saamiseks jäi kliendil võimalus sisestada sama märksõna tekstisõnumina ning saata see infosõnumi numbril. Vastuseks tuli: ?Juulis Maksimarketi suvekaubad kuni 40 soodsamalt: saadaval spordikaubad, laste-, meeste- ja naisteriided ning aia-, matka- ja vaba aja tarbed. Tule Maksisse!? Tulemuseks oli keskmiselt 50 kampaaniateemalist kõnet päevas, mis võttes arvesse teenuse esmakordsust, oli igati arvestusväärne tulemus. Samalaadselt on Radiolinja teinud koostööd ka Leiburiga. Leibur ASi turundusjuhi Lena Murde sõnul oli tegemist uue kuklisarja lansseerimiskampaaniaga käesoleva aasta suvel. Tarbijamäng ?Eesti oma Nosija 2001? oli suunatud nooruslikule inimesele, kes on suvel mobiilne ja aktiivne, ning mõistagi armastab pehmeid ja maitsvaid kukleid nosida. Kampaania keskendus lihtsale, vaimuka alatooniga tarbijamängule osta ? saada SMS ? võida. Kampaanias osalemiseks tuli kuklipakil oleval kampaaniakleebisel leiduv numbrikombinatsioon saata SMS?sõnumiga teatud lühinumbrile. Osalejate vahel loositi välja peaauhinnana motoroller.
    Kampaania plussid:
    esimene SMS?kampaania, milles said osaleda kõikide mobiilioperaatorite kliendid
    osalemine oli posti teel saatmisest mugavam ja kiirem
    osalejaid oli üle ootuste palju. Kui tavalise otsepostituse heaks vastusteprotsendiks peetakse 5, siis Leiburi kampaania puhul oli response 20
    ületati plaanitud müüginumbrid
    Leiburi kuklimüük on praegu möödunud aasta sama ajaga võrreldes kahekordne.
    Tele2 avalike suhete juhi Inga Jagomäe sõnul pakub Tele 2 sarnast teenust läbi Everyday portaali, kus saadetavale tasuta lühisõnumile lisandub mõne firma spetsiaalsõnum ehk lühireklaam. Kusjuures läbi Everyday saab SMSsse saata kõikidesse võrkudesse.
    EMT avalike suhete juhi Kaja Pino sõnul on hulgi?SMS teenus EMT-s põhimõtteliselt olemas, kuid hinnakiri on veel ametlikult kinnitamata. Tellimise protsess saab aga välja nägema nii, et teenust sooviva kliendiga sõlmitakse leping, mille järel saab ta CD vajaliku tarkvaraga ja saab sõnumeid saatma hakata. Hinnad kinnitatakse kindlasti veel selle aasta sees. SMSi teel on EMT edastanud ainult enda kampaaniate sõnumeid, mille kohta on tulnud klientide sooviavaldusi, et neile edaspidi enam selliseid sõnumeid ei saadetaks. Loomulikult on EMT siis seda soovi arvestanud ning kliendi reklaamisõnumite saajate seast välja võtnud. Mobiiltelefoni kaudu laureklaamiga spämmimist EMT õigeks ei pea.
    Kommunikatsioonibüroo OÜ Nägu & Tegu on SMSi kui reklaamisõnumi kandjat soovitanud oma klientidele mitmel korral. Väikese reklaamieelarvega firmad lihtsalt peavad olema innovaatilisemad ja püüdma teha turul tähelepanu võitmiseks kavalamaid ja ootamatumaid käike. Samas aga ei tohi unustada, et edukas kampaania rajaneb ainult kliendi eelnevale nõusolekule, milles ta on selgelt väljendanud oma soovi saada ettevõttelt olulisi teateid.
    Kõige esimene kogemus oli meil Casino London uue toote ? aaretelaeka reklaamimisel tänavu kevadel. Idee sai alguse sellest, et kasiinokülastajad soovivad enamasti jääda anonüümseteks ning püsikliendid jätavad ainsa kontaktina vaid mobiiltelefoni numbri. Uue toote võimalikult kokkuhoidlik tutvustamine sai seega toimuda ainult mobiiltelefoni vahendusel.
    Läbi Radiolinja hulgi-SMSi saatsime kaks sõnumit ca 1000 kliendile, millest esimene hoiatas peatselt saabuva tähtsa sõnumi eest ning teine, mis kutsus inimesi Casino Londonisse aaretelaeka mänguga tutvuma. Pärast seda täitus kasiino mängijatest mitmeid kordi rohkem kui tavaõhtutel. Üks põhjuseid, miks seekord SMS sedavõrd vapustavalt töötas, võib olla ka seotud hasartmängijate suurema vastuvõtlikkusega uutele väljakutsetele ? võimaldas ju uus mäng võita igal õhtul lisaks rahalistele võitudele ka boonusena mitmeid hinnalisi auhindu, millest olulisim reis kahele Londonisse.
    Kuid SMSi saatmine on toonud ka väikesi tagasilööke. Probleemi analüüsimisel selgus, et viga peitus firma kliendibaasis ? sinna polnud mitte sattunud inimesed oma vaba tahte alusel, vaid kokku oli korjatud kõigi töötajate visiitkaardialbumite kontaktid ning nende põhjal andmebaas koostatud. Seega oli ka mõningane pahane tagasiside õigustatud.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.