Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    SportKa, rullnoka õudusunenägu

    Niisugune mõte ei olegi võib-olla kõige rumalam. Pisikeses autos on kiirendus- ja gravitatsioonijõudude kontrast suurem, auto ise aga tundub hoopis erksam kui suuremad ja võimsamad liigikaaslased. Sestap saab väikeautos kihutamiselamuse kätte juba liikluseeskirjaga lubatud kiirustel, mis kahtlemata suurendab nii enda kui ka kaasliiklejate turvalisust ning rõõmustab ka omaniku rahakotti.
    Välja näeb Ka selline nagu uuemad Fordid kõik, sportlikkust ei reeda temas miski peale tagaspoileri ja 16-tolliste valuvelgede. Muid iseärasusi võrreldes tavalise Ka mudeliga ei paistagi olevat. Varustusse kuulub katuseluuk, pagasiluuki tuleb avada salongis asuvast nupust, elektriliselt reguleeritavatest tahavaatepeeglitest aga paistab kenasti kätte seljataha jäetud autojuhtide nõutu ilme.
    Seest näib Ka olevat suurem kui väljast, kui mitte arvestada sümboolset tagaistet ja pea olematut pakiruumi ? ent paljukest praegusel individualistlikul ajastul tagaistet ikka kasutatakse. Esiistmetele mahuvad kaks täisjõus meest kõrvuti istuma küll, ilma et nad teineteist väga segaksid. Pisikese mehe suur ego sinna võib-olla nii lahedasti ei mahu, kuid kiire sõit käänulistel teedel peaks sellegi paika loksutama.
    Mis loksumisse puutub, siis väikeauto on muidugi väikeauto, limusiini stabiilsust ja sujuvust sellelt nõuda oleks liig. Ent jäik sportvedrustus polegi nii väga jäik, see elab munakivisillutise ja asfaldiaugudki ilma suurema raputamiseta üle.
    SportKa juhitavusele pole suurt midagi ette heita, kurvilisel kruusateel saab selle mõningase vaevanägemisega külglibisemisse küll. Auto kuulab rooli ja pedaale päris sõnakuulelikult, seda isegi siis, kui liikluseeskirjade sõidukiiruse kohta käivat punkti veidi vabamalt tõlgendada. Rool, muide, on kaetud nahaga, käigukangi nupp ehtsast alumiiniumist ning sinistes toonides sportistmed hoiavad selja ja õlad tükk aega väsimast. Ei väsi ka jalad, isegi mitte pikemad jalad, mille jaoks on küllalt ruumi, kui esiiste tagumisse asendisse lükata.
    Vajadusel suudab SportKa käituda ka korraliku pereautona, selle 1,6-liitrine mootor veab korralikult ka madalatel pööretel. Kuna mootori igal hobujõul on liigutada tunduvalt vähem kilogramme kui näiteks BMW-l, ei ole viimase õnnetutel omanikel SportKa vastu mingit ?anssi, seda eriti kurvilisel teel. Saati, kui sellisest üheliikmelise pere autost teab mis äkilist sõiduriista karta ei oska.
  • Hetkel kuum
Ekspert: ka metsatööstus ootab keskpankurite sõnumeid
Kui baasintressid langevad, on lootust, et puidusektoris terendavad jällegi suuremad mahud ja paremad käibed, kirjutab KPMG metsasektori vandeaudiitor Siim Külasepp Äripäeva Infopanga metsatööstuse kvartaliraportile antud kommentaaris.
Kui baasintressid langevad, on lootust, et puidusektoris terendavad jällegi suuremad mahud ja paremad käibed, kirjutab KPMG metsasektori vandeaudiitor Siim Külasepp Äripäeva Infopanga metsatööstuse kvartaliraportile antud kommentaaris.
Tehnoloogiaaktsiatel toss väljas. Uued sektorid buumivad Unusta tehnoaktsiad ja loe, kust tuleb kasv praegu
Investoril on võimalik oma investeerimisportfelli ülesehitamisel lähtuda erinevatest strateegiatest. Kui pole aega turul toimuvat jälgida, sobib hästi populaarne „osta ja unusta“-strateegia. Kes aga tunneb rohkem huvi turul toimuva vastu, saab turu muutustest kasu lõigata sektorite rotatsiooni jälgides.
Investoril on võimalik oma investeerimisportfelli ülesehitamisel lähtuda erinevatest strateegiatest. Kui pole aega turul toimuvat jälgida, sobib hästi populaarne „osta ja unusta“-strateegia. Kes aga tunneb rohkem huvi turul toimuva vastu, saab turu muutustest kasu lõigata sektorite rotatsiooni jälgides.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Raadiohitid: Roosaare koduturu aktsiatest ja lahkuv juht kinnisvarast
Nädala hittides domineeris investeerimine: investor Jaak Roosaare tegi tiiru ümber koduturu aktsiate, Marko Oolo analüüsis tehnoloogiaaktsiaid. Investor Toomas võttis kokku tulemuste hooaja ja Infortari juhatuse esimees Ain Hanschmidt lükkas ümber Toomase kriitika.
Nädala hittides domineeris investeerimine: investor Jaak Roosaare tegi tiiru ümber koduturu aktsiate, Marko Oolo analüüsis tehnoloogiaaktsiaid. Investor Toomas võttis kokku tulemuste hooaja ja Infortari juhatuse esimees Ain Hanschmidt lükkas ümber Toomase kriitika.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eesti parim õpilasfirma loodab leida investoreid üle Euroopa
Eesti parima õpilasfirma tiitli võitis Tallinna õpilased jäävanniga Nullivann. Õppurid loodavad edaspidi leida investoreid.
Eesti parima õpilasfirma tiitli võitis Tallinna õpilased jäävanniga Nullivann. Õppurid loodavad edaspidi leida investoreid.
Hotellipidajate sõnul peitub ilusate numbrite taga kole reaalsus
Suuresti väliskülastajate toel kasvu näidanud ööbimiste arv kerkis märtsis aastaga 5%, kuid hotellipidajate sõnul on turismisektori taastumisest veel vara rääkida.
Suuresti väliskülastajate toel kasvu näidanud ööbimiste arv kerkis märtsis aastaga 5%, kuid hotellipidajate sõnul on turismisektori taastumisest veel vara rääkida.