Uue korgi abil Balti turule

ÄP 03. veebruar 2004, 00:00

Majoneesitootja Tarplani Kaubanduse OÜ ja pakenditootja Greiner Packaging AS tõid turule uudse lahendusega majoneesipudeli. Pudeli võib rahulikult panna korgile seisma, mis võimaldab tarbijal kogu sisu pudelist mugavalt kätte saada.

Greiner Packagingu müügidirektori Alar Savastveri sõnul läks korgi- ja pudelivormide väljatöötamine kokku maksma ligi pool miljonit krooni, lisaks Tarplani poolt villimisliini ümberhäälestamine ja investeering uue korgi paigaldamiseks pudelile.

Tarplani Kaubanduse OÜ juhatuse esimehe Tarmo Planki sõnul on uue pudeli väljatöötamise üks eesmärk minna eksporditurule ja pakkuda tarbijale innovatiivsemat, mugavamat ja konkurentidest eristuvat lahendust koduturul. Alates maikuust, kui seoses ELiga peaks avanema mitmeid uusi võimalusi, plaanib Tarplani Kaubandus minna Balti turule. Töö selleks juba käib.

Tarplani majoneeside osa Eesti majoneesiturust peaks olema 15?20%.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing