Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Renault toob turule uue väikeveoki
Veok saab juurde mootoreid, kaks uut kolmeliitrist diiselmootorit, millel võimsust 115 ja 156 hobujõudu.
Mootori- ja käigukastiuuendused on aidanud tõsta veoki hooldetsüklit 60 000 kilomeetrini.
Turvalisuse tõstmiseks on sõidukil standardvarustuses ABS-pidurdussüsteem, lisaks saab osta libisemisvastase süsteemi. Lisaks on autol ka uudne pidurilahendus, mis jagab pidurdamise telgede vahel.
Lisaks sisulisele uuendusele on auto ka uue ja voolujoonelisema ning robustsema disaini saanud. Juhi töökoht on samuti ümber kujundatud, keskkonsool on täiesti uue välimusega.
Kereversioone saab olema nii veokile kui kaubabussile, pikkusega 2575 kuni 6460 mm. Valida on nii kabiini-kere, suure kabiini või kaubikukerega sõiduki vahel. Lisaks ka minibuss ja 20 m3 suuruse kaubaruumiga busside vahel.
Uus Mascott hakkab tarbeautode turul konkureerima 3,5 kuni 6,5 tonniste väikeveokite klassis. Lähimad konkurendid on autole Iveco ja Mercedes-Benzi väikeveokid
Millal uus mudel Eestisse jõuab, Renault veokite esindaja Sisu Auto ASi juhataja Priit Karjus veel ei tea.