Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Neiu mustas kleidis
Oli inimesi, kellele Toni Braxtoni lugudele peale laulmine otse-eetris muljet ei avaldanud ja mõistagi eksisteeris teine arvamus.
Veel üks seisukoht sai alguse seal kauges minevikus ? must muusika ei müü. Eesti plaadikaupmeestele puhas aabitsatõde veel pikkadeks aastateks.
Hingestatud helimaterjali austaja võrdus tippintellektuaaliga, kes suuremale jaole ühiskonnast arusaamatuks jäi.
Kaasajal kogub d?ässkontsert külastajaid juba kordades rohkem kui suvaline rokiüritus. Norah Jones müüb paremini kui Metallica või Britney. Easy listening on sel aastal peavoolumuusika. Lisaks Norah?le häirivad edetabelite tippe Joss Stone, Katie Melua, Diana Krall, Jamie Cullum ja Michael Buble.
Hea uudisena jõuab Hedvigi täielikult emakeelne album siinsetesse kodukollektsioonidesse tõenäoliselt neist nimedest varem. Lauljatari saatjaks on peaaegu alasti produktsioon Andre Maakeri akustilise kitarri kujul. Lisaks omaloomingule kõlavad näiteks Hans Hindpere ja Uno Naissoo viisid ning Anna Haava, Doris Kareva ja Viivi Luige tekstid.
Plaadi pealkiri annab üldemotsiooni täielikult edasi ja nii hingekosutavat elamust pole lähiajal eesti artistilt ette näha.
Kui Hedvig ja Andre ennast just ise ületada ei kavatse.
Autor: Lennart Beat