Seletav sõnaraamat turundajale

Ann Vihalem 11. mai 2004, 00:00

Turunduse väljavaadete pealkiri viitab tähestikulisele, A-st Z-ni ülesehitusele, kus on 80 turundusmõistet mõnusalt lahti kirjutatud, tekst pikitud tuntud ärijuhtide, ettevõtjate, teoreetikute ja kirjanike tsitaatidega.

?A-st Z-ni? algab reklaamiga (advertising) ja lõpeb särtsakusega (zest). Ehkki viimane ei ole otseselt turundussõna, on sellega ikkagi ilus ja vaimukas lõpetada. Särtsuta jääb elu halliks ega sünni ka õigeid turundustegusid.

Raamat püüab põgusalt paljut haarata, kuid kõige sügavamaid teadmisi ei anna. Näiteks hinna kohalt raamatut lahti lüües leiame natuke üle leheküljelisest tekstist Oscar Wilde?i tabava ütlemise: ?Küünik on see, kes teab küll kõigi asjade hinda, aga mitte millegi väärtust? ja vene vanasõna: ?Igal turul on kaks lolli ? üks küsib liiga vähe, teine liiga palju.?

Kuid kuidas hinda kujundada, missuguseid hinnameetodeid ja strateegiaid rakendada? Selleks tuleb kätte võtta tesied turundusõpikud, mille tõsiseks läbitöötamiseks võib kuluda kuid, seevastu ?A-st Z-ni? on loetav päeva-kahega.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

Vaata kogu kava
Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
25. November 2011, 14:26
Otsi:

Ava täpsem otsing