Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Orto tõrjevahend kasvas sääsest elevandiks

    Olukorras, kus Eesti sääsetõrjeturul olid aastaid võimutsenud moodsad Offi sääsetõrjevahendid, tuli Orto esialgu turule silmapaistmatute Plixi alumiiniumtuubidega. Tänaseks on aga moodsas pakendis Plixi sääsetõrje tootesari astunud märkamatult Offile kandadele.
    Ka A-Selver ASi ostudirektor Iivi Saar tunnistab, et kuigi seni on Selveris ostetud kõige enam Offi sarja, siis praegu on juba selgelt märgata kodumaise Plixi sarja müüginumbrite kasv.
    ASi Orto müügi- ja turundusdirektor Aare Puur ütleb, et selle aasta eesmärk on tõusta sääsetõrjevahendite müügiga turuliidriks.
    ?Eelmisel aastal müüsime kokku 120 000 sääsetõrjesarja Plix toodet. Käesoleval aastal planeerime müüa üle 170 000 Plixi toote,? ütleb Puur.
    Offi sääsetõrjevahendeid turustava Kodupaberi tootejuhi Kadri Silla sõnul jäävad tänavused Offi müügiplaanid Plixile alla. Selle aasta külma kevade tõttu on Kodupaber võtnud eesmärgiks hoida möödunud aasta taset ehk eesmärk on turustada Eestis 150 000 toodet.
    Sild tunnistab, et kuna konkurents on iga aastaga kasvanud, siis sellist hüpet, nagu oli eelmisel aastal, kus müük kasvas kolmandiku võrra, enam ei tule. Möödunud aastal küündis müüdud toodete arv 152 000 pudelini, mida oli üle 50 000 pudeli rohkem võrreldes ülemöödunud aastaga.
    Offi tootevalikusse kuulub praegu 12 toodet, Plixil aga vaid kuus toodet.
    Offile ja Plixile pakub konkurentsi ka Autani kaubamärk, kuid seda müüakse ainult apteekide kaudu. Jaekaubanduses on aga väikese tootevalikuga esindatud ka T?ehhi toode Diffusil, mis on üks odavamaid, ning peamiselt putukate tõrjevahenditena tuntud Raid, Mortein ja Kapo. Nende sääsetõrjevahendite müüginumbrid pole aga võrreldavad turuliidritega.
    Näiteks Kapo kaubamärgi all müüdavate sääsetõrjevahendite müük langes möödunud aastal 5%. Siis müüs AbeStock 8200 Kapo toodet, tänavuseks eesmärgiks on kasvatada müüki 10% ehk siis jõuda 9000 tooteni, ütleb Kapo sääsetõrjevahendeid turustava AbeStocki tootejuht Küllike Matson.
    Morteini sääsetõrjevahendeid turustav Kriss Tradingu müügidirektori Kalle Kõre sõnul kasvas möödunud aastal Morteini toodete müük võrreldes 2002. aastaga 40% ning sellel aastal prognoosivad nad 20% müügi kasvu. Toote müügiarvu Kõre avalikustada ei soovi.
  • Hetkel kuum
5% Klubi, 99% tõenäosusega
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.