Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Viva-mehe värvimäng
Eestis pole väga palju kasutatud neid lahendusi, mis ajakirja avades oma interaktiivsusega köidaks. Lõhnaribad näidistega ning sissekleebitud kommid, ?okolaadid või kondoomid on kallid ning sageli arvatakse säärane kulutus ebaefektiivsete hulka.
Reklaamiagentuur Baltic FCB hindas kõrgelt värske Pere & Kodu vahelt leitud lisandit ? Vivacolori lauamängu. Keerad lehe lahti ja, ohoo!, nõiaväel voltub lahti aiamajake. Ümberringi lauamäng, mille sisuks võimalikult kiire ja rohkemate värvipurkidega sihtkohta jõudmine. Täringu puudumine ei ole takistuseks ? alternatiivina saab kasutada münti: kull = kolm sammu, kiri = üks samm.
Raske öelda, kui paljud meist seda mängima hakkavad. Kindlasti aga usun, et see rebitakse ajakirja vahelt välja ning pannakse kusagile lauanurgale lapsi või lapselapsi ootama. Asi vähemasti töötab ? äratab tähelepanu, tekitab meeldiva hubase tunde ning on oma lahenduselt mänguline: täis positiivset eelhäälestust.
Alati ei ole vaja reklaamiga lagipähe virutada, et seda tähele pandaks.
Kui rääkida konkurentsitingimusist, kus värvipoes eri tootjate purgikesi riiulite kaupa üksteise kõrval seisab, siis on iga mälupilt eelistuste tegemisel oluline. Kel julgust katsetamiseks rohkem, saab uhkeldada ka rasvasema rinnaesisega. Kui see ka kohe välja ei hakka paistma, siis pikemas perspektiivis kindlasti.
Imago väärtust juba rahanumbris ei mõõda. Kiitus julguse, pealehakkamise ning laheda teostuse eest!
Autor: Valdo Jahilo